Prawie 20-proc. wzrost w Locie

Prawie 20-proc. wzrost w Locie Ten rekordowy wynik polski przewoźnik zawdzięcza blisko 20 nowym połączeniom, które z sukcesem wystartowały w tym roku.Liczba pasażerów na połączeniach międzynarodowych wzrosła o ponad 22 proc. LOT odnotowuje wzrost liczby pasażerów również na rejsach krajowych - w I kwartale było ich o blisko 11 proc. więcej. - Otworzenie tak wielu połączeń w...
21/04/2016 07:32   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_148e9 2016-04-22 13:23   
gość_148e9 - Profil gość_148e9
.....dostęp do tak rozbudowanej siatki połączeń.... propaganda sukcesu! Ta linia "narodowa" jest utrzymywana przez wszystkich Polakow za setki miliony. Powinni bardziej sluzyc Polakom, a nie eskperymentowac np w Koszycach. Uwazam, ze np powinni wejsc z polaczeniem do Londynu z Radomia. Tam nie ma Ryanaira, Wizzair. Zero konkurencji.
gość_a5f55 2016-04-22 10:54   
gość_a5f55 - Profil gość_a5f55
Dlaczego z danych 1Q 2016 LOT podaje tylko informację o wzroście liczby pasażerów? Zachęcam również do pochwalenia się wynikiem finansowym netto! ;-)
demar 2016-04-21 20:52   
demar - Profil demar
@lysypiotr76: sedno sprawy. Sztuka nie tyle więcej przewozić, co więcej na tym przewożeniu zarabiać.
A wtedy inne problemy (np. rozwój floty samolotów) też da się sfinansować.

@gość_50884, @gość_50884: Jeszcze nie. Szkoda tak pisać.
gość_9c46b 2016-04-21 20:08   
gość_9c46b - Profil gość_9c46b
A czy przypadkiem tajemnica tego "sukcesu" nie tkwi w dacie zakończenia działalności przez Eurolot - 1 kwietnia 2015.

LOT przejął maszyny, załogi i trasy obsługiwane przez Eurolot od 1 kwietnia 2015, stąd wielkie wzrosty w porównaniu do pierwszego kwartału 2015 roku.
lysypiotr76 2016-04-21 19:37   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Panowie No logiczne (może nie dla wszystkich ? ) że jak otwiera się tyle nowych połączeń to są wzrosty !!!! Ale jakim kosztem Długi rosną a te połączenia nawet pełne nie zawsze przynoszą dochody
gość_98be0 2016-04-21 16:02   
gość_98be0 - Profil gość_98be0
Byłem ciekawy, kiedy odezwą się wieczni malkontenci. I nie zawiedli.
gość_50884 2016-04-21 14:26   
gość_50884 - Profil gość_50884
LOT to trup.
Nie ma juz ratunku, podzieli los Malev, to kwesta czasu.
gość_58faf 2016-04-21 13:11   
gość_58faf - Profil gość_58faf
Bla Bla, i tak LOT jest bankrutem, mogą sobie gadać...
gość_d0ae8 2016-04-21 13:01   
gość_d0ae8 - Profil gość_d0ae8
Z Połągą się zgadza, jestem tam SAS, ale w przypadku Charkowa OS odleciał.
sauvi 2016-04-21 11:16   
sauvi - Profil sauvi
Pan Kubicki gada bzdury. Do Połągi lata od dawna SAS, którego siatka połączeń jest dużo większa od LO. Gratuluję rozeznania rynku.
O ile dobrze pamiętam, do Charkowa latał niegdyś OS. Zatem i w tym wypadku LO nie jest pierwszy.
gość_92f2f 2016-04-21 10:06   
gość_92f2f - Profil gość_92f2f
To fakt, latam 3-4 razy w tygodniu i czasem tzw. "tranzyty" na niektórych połączeniach są bardzo zaskakujące - przez Warszawę lata bardzo dużo Skandynawów, sporo Holendrów, nawet do USA ( dość dziwne połączenie AMS-WAW-JFK, ale widać LOT ma mocny tam marketing) i do Pekinu sporo Niemców. Poza tym LOTowskie Atlantyki są wypełnione pasażerami z Europy Srodkowej i Wschodniej, ostatnio do JFK było więcej pasażerów rosyjskojęzycznych niż Polaków. Czyli krok po kroku teoria hubu się rezalizuje.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy