Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8097b
2016-10-09 14:08
Bynajmniej to nie przynajmniej!
gość_31cf6
2016-05-09 09:06
greg0303: Twój filmik pokazuje SP-LLK dla ścisłości.
gość_31cf6
2016-05-09 09:04
O Boże! To one są wiekowe?!!!
gość_18479
2016-05-06 07:13
greg0303: dzięki za link. SP-LLG to zatem ten, którego siedzenia były moim zdaniem najładniejsze, ale za to najmniej wygodne. Miałbym przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy wiadomo, jaka konfiguracja siedzeń będzie po modernizacji? Taka sama jak do tej pory?
gość_26b50
2016-05-05 22:10
Przeprowadzanie tego typu prac w gorącym sezonie powinno być ścigane prokuratorsko.
Mieli calą zime na tego typu prace. Obecnie wszystkie ewentualne zyski z modernizacji pochlonie przestoj maszyny. Kto tam za nasze pieniądze:(((((((((?
greg0303
2016-05-04 23:14
greg0303
2016-05-04 23:07
O przepraszam, poniższy filmik prezentuje SP-LLF.
greg0303
2016-05-04 23:00
@gość_18479: Znalazłem filmik pokazujący wnętrze SP-LLG, ale z 2010 roku, kiedy był uzytkowany przez LOT Charters:
zobacz link
Na koniec okresu leasingu maszyn B737-400 LOT stanie się ich właścicielem ? Mam nadzieję, że tak, bo inaczej to modernizacja ich wnętrz nie jest najlepszym pomysłem.
lysypiotr76
2016-05-04 18:49
wroord - wierz mi . Tam sytuacja jest taka że myślą jak zatrzymać rosnące zadłużenie. A nowe połączenia to kolejne narastające lawinowo zadłużenie.
gość_18479
2016-05-04 17:13
greg0303: orientujesz się może, jak wygląda w środku modernizowany właśnie SP-LLG: czy jest to ten w którym ostatnie kilka rzędów jest niższych, czy to ten z ciemnymi fotelami ze skaju czy też ten z fotelami z takiego taniego materiału w ciapki?
gość_7c8b0
2016-05-04 16:05
wszystkie trzy samoloty mają 162 miejsca, czyli w każdym z nich jest tych miejsc 54?... :)
greg0303
2016-05-04 15:39
SP-LLE - numer seryjny: 27914, numer liniowy: 2804, dostarczony do PLL LOT 12 lipca 1996 roku, był również użytkowany przez Centralwings i LOT Charters.
SP-LLF - numer seryjny: 28752, numer liniowy: 2874, dostarczony do PLL LOT 23 kwietnia 1997 roku, był również uzytkowany przez Centalwings i LOT Charters.
SP-LLG - numer seryjny: 28753, numer liniowy: 2895, dostarczony do PLL LOT 19 czerwca 1997 roku, był również uzytkowany przez Aegean Airlines, Centralwings, Dolphin Air i LOT Charters.
Wszystkie trzy samoloty mają 162 miejsca. Konfiguracja foteli pewnie zmieni się po modernizacji wnętrz.
lysypiotr76 - dopiero ktos z LO mowil ze beda otwierac nowe polaczenia po Europie.
gość_15727 - juz Aer Lingus probowal byc taka linia i nic im nie wyszlo. Norwegian teraz probuje ale az tacy tani nie sa. Wszesniej bylo Braniff, Peoples Express i jeszcze pare innych. Ludzie jak leca przez ocean oczekuja serwisu z wyzszej polki a nie latajacych autobusow PKS.
gość_15727
2016-05-04 11:23
A Lot nie może się przekształcić w tanią linię lotniczą latającą za ocean? Mogliby znaleźć sporo pasażerów z Europy, a rynek tanich lotów za ocean wciąż nie jest nasycony. Tak by pewnie zrobiło z Lotem Indigo...
gość_8a83d
2016-05-04 07:32
Wreszcie jakaś rozsądna decyzja.
gość_86d44
2016-05-03 23:15
Wiekowego? Ten samolot ma sto lat?
gość_c21ed
2016-05-03 22:32
737-400 piekny samolot ale nie w tych czasach. Na Heathrow jest to jedyny egzemplarz i jedyna linia operujaca 737-400. Sa tak glosne ze kazdy na rampie wie kiedy LOT jest . Non-stop inspekcje CAA (Civil Aviation Authority) . Z powodu ich halasu deadline jest do Stycznia 2017 . Wtedy otoz LOT mial powiedziane ze 734 nie maja wstepu. Powodzenia z wysylaniem Embraerow do ktorych nic nie wchodzi ba sa male i nie zaprojektowane na nasze potrzeby. A nasze potrzeby to okolo 1,5 Tony i tyle samo CGO co kazdy rejs.
Co z tego ze kabina bedzie wygladala jak nowszy model jak samoloty i ich podzespoly sa stare i mala usterka powoduje odwolanie lotu.. Moje zdanie jest takie. Cofnac/sprzedac dwa 787 za ta cene 4 738 a te stare LG,LF,LE przerobic na freightery ktore z pewnoscia beda wstanie dostarczyc duzo kartek ,listow i wszystko co lata a lataja rozne rzeczy.
gość_61772
2016-05-03 20:18
Ryanair wycofuje swoje najstarsze 738, kupić takich parę sztuk wymienić kabinę i malowanie i po kłopocie.
lysypiotr76
2016-05-03 18:56
wroord -Do czego będzie im brakować samolotów? W czerwcu nowa strategia . Już się mówi na korytarzach że wrócą do momentu gdy nie mogli otwierać połączeń . Wtedy straty były mniejsze.Ale wszyscy boją się że minister się nie zgodzi a wtedy zaczną się kłopoty .Wierz mi ludzie w Locie są w kropce.
Jeli maja je trzymac przez nastepne 10 lat to remont bardzo wskazany. Wydaje mi sie ze pomimo wszystko bedzie im brakowac samolotow. Niew wiem czemu nie wynajmna jeszcze paru 737-NG.
pcharasz - masz racje na trasach do LHR, FRA, CDG i TLV to fotele dla klasy J bylyby wskazane.