Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_3853f
2016-07-09 13:43
gość_0ad45: W E4 jest Y168. Nie myl proszę B734 z B738 ;) (chociaż w tych jest Y189).
gość_38672
2016-07-05 15:17
Tym samolotem leciał Święty Jan Paweł II z Krakowa. Wspaniała maszyna, wręcz cudowna.
gość_38672
2016-07-05 15:04
Święty Jan Paweł II latał na jego pokładzie!!!
gość_38672
2016-07-05 15:03
Super! Młodziak! 19 lat to nie jest dużo!
gość_8d3a2
2016-07-04 16:35
Zgadza się -przy 168 pax + 12 inf
gość_0ad45
2016-07-02 22:15
"Boeingi 737-400 wożące 180 pax - gdzie on je widział, w Ugandzie"
nie w EnterAir ;)
gość_07ff7
2016-07-02 20:37
Odnowione wnętrze - wygląda jak każde odnowione, w niczym nie jest ciekawsze ani bardziej "nowoczesne" niż "nowych" A320 Small Planet czy ostatnich B737-800 Entera (LED, nowe fotele, etc.). A wypowiedź P. dyrektora - no taki marketingowy bełkot. Boeingi 737-400 wożące 180 pax - gdzie on je widział, w Ugandzie? No ale widocznie B-retrofit to jest taki sukces na miarę możliwości LOTu. Tylko że trochę zbyt późno - low costy i linie czarterowe już dawno mają podobne lub lepsze...
lysypiotr76
2016-07-01 18:27
W lipcu LOT podpisze w ramach leasingu operacyjnego umowę na dostawę nowych samolotów . Na dziś mogę napisać że będą to samoloty średniego zasięgu z rodziny B737.
gość_7e18f
2016-07-01 15:57
Opłaca się? Czasem może tak, choć w przypadku 19 letniego samolotu jego stan techniczny powinien być w dobrze "zakonserwowany" by rzeczywiście warto było modernizowac wnętrze.
lysypiotr76
2016-06-30 18:42
gość_2e25e LO ma przychody jak napisałem w dolarach na poziomie ok. 30 % . To można znaleźć na wielu stronach . Ale koszty ponoszone przez LO w dolarach to ok. 40 % . Mam tu na myśli właśnie paliwo czy części do Boeingów . Przy słabym dolarze naprawdę może źle się to skończyć . Teraz był wzrost przez zamieszanie w UK. Ale to nie powinno być tak , że LO ma zysk bo gdzieś spekulują walutami.
gość_5d520
2016-06-30 18:28
gość_84d8d: Mi się wydaje, że te B734 wcale na dalekie trasy nie będą puszczane. Raczej pobliskie typu LHR, BRU, IEV, CDG. Na te dłuższe (np. MAD, TLV) puszczą raczej wyleasingowane (te o których wspomniał poniżej vscrew).
gość_f225b
2016-06-30 17:13
734 w koncu sie doczekaly, fajne odswiezenie na 3-4 lata bo moim zdaniem juz powoli trzeba zastapic je czyms nowym .... kazdy wybor bedzie dobry aby poprostu byl bo jest juz spozniony o minimum 5 lat ;(
gość_c807a
2016-06-30 16:42
Mój Bożę, to z czego i czym oni parzyli kawę do tej pory ?
gość_a0303
2016-06-30 14:37
Czyli tak jak pisałem - z poprawności politycznej będą to samoloty z rodziny B czyli B737-800. Pewnie zostaną skierowane na linie do Europy zachodniej a te wiekowe B737-400 rzucą na Kijów itp. metropolie
Sześć B737-800 ma być wyleasingowane już na początku 2017, załogi kokpitowe już są zaplanowane na szkolenia, ale co do wystroju kabiny to będzie raczej mieszanka tego, co firma leasingowa będzie miała do zaoferowania.
gość_84d8d
2016-06-30 14:06
Które linie używają takich foteli na dalekich trasach? Ani regulowanego zagłówka ani monitorka.
gość_84d8d
2016-06-30 14:02
Oczywiście że LH ma lowcostowy układ w A320. Więcej nawet - ponieważ z przodu jest trochę więcej miejsca na nogi, bo to business, z tyłu, w ekonomicznej, jest gorzej niż w Wizz i Ryan
gość_5d520
2016-06-30 01:06
gość_b4ee1: CY162 to lowcostowy układ :O ? W LCC 737-400 mają raczej Y168. A idąc tym tokiem myślenia to np. LH też ma lowcostowy układ siedzeń w A320 (Y180).
gość_2e25e
2016-06-29 22:14
@lysypiotr76 koszty i przychody finansowe w tym z różnic walutowych sa na niższych poziomach rzis. A wiec poniżej działaności podstawowej na której lot zarobił.
@gosc_0ca08. Lot jak Mazda firms zarejestrowana w KRS publikowac roczne sprawozdania i takie publikuje. Możesz je znaleźć w sadzie rejestrowym do 30 czerwca ma obowiązek zatwierdzić sprawozdanie i złożyć do sadu. Woec koło września bedzie widoczny
adam7691
2016-06-29 21:41
super, ale mam nadzieję ze LOT nie zrezygnuje z nowych samolotów