Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
voyager1
2016-09-28 10:06
gość_1d95d: twoja teza leży bo Scoot zastąpił SQ na trasie Singapur - Jeddah. Arabia Saudyjska jest zbyt biedna na Singapore dlatego w zamian dali im scoota? Scoot zastąpi też Singapurczyka na trasie do Aten, w sumie w Grecji kryzys itd. itp. ale i tak jest to bogate państwo, którego obywatele sporo podróżują.
gość_1d95d
2016-09-28 00:55
niestety Polska to nadal biedny rynek i nie nalezy sie prędko spodziewać SQ ani CX jak przyleci do WAW. Mało od nas lata biznesu, dlatego właśnie lata AC rouge a nie zwykła Air Canada, Qatar na A332 a nie A359, który ma więcej biznesu a Emirates nie oferuje już pierwszej klasy w B77W. Wejście Scoota do WAW jest całkiem możliwe, biorąc pod uwagę coraz bardziej popularną Azję w Polsce i to że Polacy chcą latać jak najtaniej.
gość_ba8c1
2016-09-27 23:15
Ciekaw jestem, ilu z komentatorów wieszających psy na Scoot leciało tymi liniami. Ja leciałem tylko raz - z Singapuru do Bangkoku - i to wystarczy żebym je z czystym sumieniem polecał. Bardzo wygodny 777, bez wahania wybrałbym się nim w dalszą trasę. Bez porównania bardziej komfortowy niż przereklamowany 787 LOTu.
voyager1
2016-09-27 10:30
gość_86535 tego gówna nie należy łączyć z SQ ani z żadnym C/S. To low cost i nie zawiera umów C/S z tradycyjnymi liniami lotniczymi. Nie zawrze CS ani z LO ani z SQ. To coś nie należy do Star Alliance i nie umożliwia przesiadek na połączenia SQ w SIN. Tak jak wcześniej pisałem gorszego ścierwa niż ta linia świat lotniczy nie widział. Jeżeli SQ zamierza rozwijać long haule po egidą tego latającego gówna to sukcesów im nie wróże.
-
gość_86535
2016-09-27 09:52
Poleci prędzej do Warszawy niż do Pragi, bo mają tu mniejszą konkurencję, a poza tym SQ ma code-share z LOT-em.
usuniety
2016-09-27 07:00
voyager1, uwazaj na slowa. Nie kazdy ma ochote czytac takie slownictwo.
I nie boj sie, ta linia nie przyleci do Warszawy. Jezeli wybierze ten region, to bedzie to na 99% Praga.
voyager1
2016-09-26 20:01
W ogóle nie rozumiem jak przewoźnik tej klasy jakim jest SQ może rozwijać prestiżowe połączenia long haul pod szyldem tego gówna. Coś takiego jako low cost jest dobre na krótkie loty azjatyckie a nie na rejsy long haul. Nie czekamy na to coś w WAW i wcale nie chcemy żeby ten pseudo przewoźnik tu latał.
pablakiss
2016-09-26 17:48
@voyager1 - Aż tak żle nie jest . Wszystko możesz sobie zamówić przez neta. Leciałem na trasie z DMK . Samoloty nowe,posiłki są tanie.
gość_51e2c
2016-09-26 16:08
voyager1 myślę że nie jeden Janusz biznesu się skusi na lot(bądź delegacje pracowników) jak zobaczy cenę. I to jest smutne, że poza stolicą(a w niej też) latają latają tylko LCC
gość_c32b9
2016-09-26 12:45
Nie no z KTW to wcale kretynów nie ma... Wrzuci jeden jakieś prowokacyjne pierdnięcie żeby leczyć swoje kompleksy a przy okazji wywołać wojenkę i myśli ze wszystko ok. To jest dopiero kretynizm.
gość_4451a
2016-09-26 12:31
Jednak krakowscy kretyni to przeważająca część tego forum.
gość_824b8
2016-09-26 12:00
Jasne, zwłaszcza przy DS długości 2550 metrów.
gość_e2377
2016-09-26 11:39
Dobrze, że fani KTW zaczynają widzieć swoje miejsce w szeregu i wiedzą już że KTW to nie pępek świata, a Scoot powinien latać z KRK. Miło :)
gość_fe047
2016-09-26 11:20
Jezeli Scoot chce sie utrzymac na rynku to nie moze otwierac polaczenia do Warszawy,bo ta jest niewazna,ale wylacznie do Krakowa bo to jest najwazniejsze miasto swiata.Bez tego polaczenia bedzie tej linii bardzo ciezko zarobic jakiekolwiek pieniadze.