Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Wreszcie dostaliście konkretną i prestiżową linię na potężne lotnisko Brawo
gość_75825
2016-12-16 23:00
Pokazujecie na zdjęciu Embraera KLMu w starym malowaniu. Może nie wszyscy to wiedzą, ale KLM od zeszłego roku zmienił wzór malowania swoich samolotów, a ich przemalowanie odbywa się w Warszawie. Lotams przemalował już kilkanaście Embraerów dla KLM, a w tym miesiącu zaczyna realizację podobnego zamówienia dla Lufthansy. Oby tak dalej, bo firma Lotams rozwija się jak mało która w Polsce.
Dobrze, że wreszcie pojawia się poważna konkurencja w portach regionalnych dla LH.
Mam nadzieje ze loty do Amsterdamu sie utrzymaja. Do Krakowa dolorzyli jeszcze jedna rotacje i sa dwa loty dziennie, wiec chyba trasa sprzedaje sie dosc dobrze. Miejmy nadzieje ze w Gdansku bedzie podobnie!
spotter10
2016-12-15 19:57
BA obecnie nie lata do GDN. Kiedyś latali z LGW, ale to lata temu. Później zniknęli i słuch o nich zaginął.
a BA, czy BA wogole lata do Gdanska? Chyba tez jest potencjal na loty do Gdanska, ale skoro LHR jest w 98% oblozone to moze zarabiaja wiecej na innych trasach
Pomyśleć, że jeszcze 5 lat temu Gdańsk był za Katowicami ;))
spotter10
2016-12-15 19:06
Ta wiadomość to chyba wiadomość roku w GDN :) Super. Wiedziałem, że kiedyś się u nas pojawią - to była kwestia czasu. Połączenia do AMS bardzo brakowało i było to widać po tym, jak latał ELO z całkiem niezłym obłożeniem. Zresztą, to była chyba jedyna z niewielu tras, na której zarabiali (jeszcze GDN-KRK).
Faktycznie Kłoskowski zapowiadał 2 nowości, więc zobaczymy czy dotrzyma słowa i jeszcze w ciągu następnych dwóch tygodni coś się nowego pojawi.
jjemiolo
2016-12-15 18:49
LS9: mnie sie tez wydawalo ze ten caly LCC model to nie ma sensu ekonomicznego przy cenach jak spominasz. Jednakowoz jakos ciagle lataja i ponoc zarabiaja wiecej niz tradycyjne linie. Owszem tradycyjne maja wyzsze koszty stale, ale te zmienne powinny byc porownywalne. Gdzies musi byc zrodlo tego stanu. Na pewno jak mowisz zyluja klientow w szczytach przewozowych ale chyba nie jedyna odpowiedz.
jjemiolo czasami nie wiem jak Ryanair zarabia na lotach jak kupuje sobie bilet za 6 funtow z Edynburgha a Krakowa nawet jak ktos kupi kanapke, wode i zdrapke za 10 funtow podczas lotu. Ryanair chyba tylko zarabia na swietach i w sezonie. Pozniej urzadza wyprzedarze zeby samoloty nie staly puste oraz zeby cos zaloga robila.
jjemiolo
2016-12-15 16:48
Kolejne potwierdzenie ze polski rynek dojrzewa.Gratulacje dla GDN. Zreszta dzisiaj to dobry dzien z nowosciami w GDN, KRK i BZG. Czesc tylko sezonowa ale takie sa reguly rynku. Linie uruchamiaja polaczenia by zarobic a nie tylko aby sobie polatac.
gość_d9b55
2016-12-15 16:37
KRK dziękujemy :)
KLM ma lepsze polozenie geograficzne na loty na Wyspy Brytyjskie i Ameryke Polnocna niz Lufthansa. W tym roku tez wznowil loty do Dublina, a przeciez tam tez jest sporo Polakow choc konkurencja tez wieksza. Ze Szkocji i tak samoloty lataja nad Amsterdamem do Polski. KLM przynajmniej bedzie latal 7 razy w tygodniu a lowcosty lataja bodajrze co drugi dzien. Na trasie do Krakowa maja dosc konkurencyjne ceny + jest wiecej mozliwosci bo lataja 7 dni w tygodniu i maja kilka lotow dziennie do Edynburgh czy Glasgow. O ile sie nie myle to obsluguje tez mniejsze miasta w Szkocji.
gość_af8c9
2016-12-15 14:27
Lepsze to niż nic . Szkoda że tak mało.
@gość_6bfb7 "To jedna z wiadomości roku! Wspaniale!"- poważnie?! :)
gość_4e459
2016-12-15 14:09
W końcu ... ile można czekać ... teraz trzeba iść za ciosem ...
gość_06c6e
2016-12-15 13:25
Super wiadomosc dla GDN :-)
luciusvorenus
2016-12-15 12:32
No w końcu! To było tylko kwestią czasu.
gość_16fea
2016-12-15 12:29
gość_99acb - Wklej tą swoją wypowiedź
gość_99acb
2016-12-15 12:18
Kiedy jakieś pół roku temu pisałem na tym forum, że KLM na pewno poleci do Gdańska, odpowiedzieliście mi, że mam małomiasteczkowe kompleksy i na pewno nie ma potencjału...