Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_6c19f
2017-01-23 17:41
bilety w sierpniu od 170 euro w dwie strony.....mozna juz kupować
gość_6c19f
2017-01-23 17:28
faktycznie ! dzieki super wiadomosc ..moze wiecie od kiedyy ...wstrzymuje sie z rezerwacja w takim razie
moherowy
2017-01-23 16:45
gość_8dbb1: Frankfurt może nie wróci w 2017, ale wszysto wskazuje na to, że pojawi się Monachium. Można wybrać na stronie przewoźnika:
zobacz link
gość_8dbb1
2017-01-23 12:05
Wszystko wskazuje na to że nie będzie w 2017 lotów do FRA, nie ma też co liczyć na loty na Ukrainę. W tym roku z nowości to Liverpool i loty mix - czarter Barcelona, Burgas i Heraklion. Można to nazwać stagnacja, Prezes, zawalił i jeszcze próbuje zgonic na CBA.
gość_6c19f
2017-01-23 09:37
Chyba niema szans w tym roku na jakiś hub prawda? Pytam bo chyba będę wkrotce kupował bilety na sierpień..
gość_73d03
2017-01-22 12:16
Mam rozumieć że skoro Równe pojawiło się na FR24 to skończyli remont pasa?To już nic nie stoi na przeszkodzie żeby Bravo otworzyło połączenie Równe - Lublin i Równe - Modlin?
gość_bc7e5
2017-01-16 08:21
@zed
Kierunek do Gdańska wcale nie jest taki niemożliwy. Ryanair od tego roku chce otworzyć więcej połączeń krajowych. Też liczę na otwarcie tego kierunku.
gość_2d3d8
2017-01-15 17:23
Smiech na sali. Zlej baletnicy przeszkadza rabek u spódnicy. Nie maja się czego czepic to usiłuja zwalic winę na CBA. Chociaz wiadomo, ze nawet gdyby LH sie nie wycofala to nie bylo mowy o 600 tys, a lubelskie lotnisko bylo do Frankfutu najslabsze w kraju. Prezes, jak zwykle klamal, zapowiadajac tyle tysiecy pasazerow. U niego zawsze sa mzonki.
Oczywiscie wiadomo, ze tylko w Polsce jest CBA lub podobna instytucja. W innych krajach nie ma zadnej kontroli i wszystko dziala na slowo honoru. A zly PiS niszczy wielkie osiagniecia dotychczasowych politykow.
gość_137bd
2017-01-15 16:39
Gosc_ffa3e:Zachowaj dla siebie swoje podteksty polityczne.Zle decyzje z Carpatka, wyjazd do Izraela skutkują kontrolą CBA i czy nam to się podoba czy nie kontrola musi być bo są to pieniądze z podatków. Prezesowi ponad rok zajęło czasu żeby zgonic na CBA wcześniej problemów nie widział a nawet zapowiadał dobre lata dla lotniska. Poczekajmy do końca stycznia czy będzie ta konferencja podliczajaca rok 2016 może jakieś konkrety na 2017, ale wypowiedzi prezesa ostatnio nie są spójne.
gość_4d102
2017-01-15 15:43
smolip67: tak Lufthansa przestraszyła się CBA ;) Wolne żarty. Ale wywiad wygląda na sponsorowany a nie rzetelny. Dziennikarz łapie każde tłumaczenie jak bocian żabę, bez żadnej refleksji. Najlepsze dla mnie to te 1,5 mln zł na 2 dniową wycieczkę do Izraela. Tutaj powinno CBA zrobić porządek, a kolega dziennikarz nawet nie skomentował tego skandalicznego procederu.
gość_ffa3e
2017-01-15 13:24
gość_07d0a: ponieważ lufthansa czeka na wyniki śledztw "alfabetów". Jeśli okaże się, że wszystko jest ok, lufthansa wróci. Ale to pewnie nie wcześniej, niż za 3 lata. Z wywiadu wynika również, że Adria miała wejść z lotami do Monachium. Cóż, trzeba zepsuć to, co działa sprawnie, ale bez "naszych" ludzi. Do ruiny kraju coraz bliżej...
gość_07d0a
2017-01-15 12:15
Z wywiadu wynika że nic nowego w tym roku nie będzie. P.S. Ciekawe czemu nadal w systemie LH wyświetla się Lublin...
smolip67
2017-01-14 13:23
Tłumaczenie Prezesa dla czego odleciała Lufa
zobacz link .Ciekawe że do września prezes zapowiadał świetlaną przyszłość LUZ w tej samej gazecie 600 tys pax na 2016 w DW zapowiadał ogłoszenie na początku roku nowych kierunków na lato 2017.Chyba się pogubił w zeznaniach.Ciekawe co powie na konferencji za 2017?
gość_89b60
2017-01-12 10:45
Konferencja ma się odbyć w tym miesiącu. Jej tematem ma być podsumowanie roku 2016 i plany na 2017. Nie spodziewajcie się nowości :)
gość_fd9fc
2017-01-12 10:13
czy można spodziewać się , że zapowiadana "magiczna" konferencja w przyszłym tygodniu dojdzie do skutku , czy mozna się spodziewać jakiś nowości?
gość_137bd
2017-01-08 08:25
dizzylizzy :To co jest nie licząc charterow daje 410 tys pax za 2017. A co dalej no to musimy poczekać, zapowiadane podsumowanie 2016 roku przez prezesa, może da odpowiedź. Wszystko wskazuje na małą stagnacje w tym roku mimo zapowiedzi o Ukrainie, Mediolanie no i FRA. Zapewne rozkręci się od S18, świadczy o tym rozbudowa terminala odlotów.
dizzylizzy
2017-01-07 08:21
To niezły wynik, mając na względzie zwłaszcza konkurencję w postaci największego w Polsce lotniska tzn. Chopina w Warszawie i bliskość tego portu, który oferuje wiele połączeń i czasami niższe ceny. Wynik ten pokazuje, że port lotniczy w Lublinie jest potrzebny. Jedynie co brakuje LUZ to jakiejś jednej nietaniej linii, takiej jak LOT czy LUFTHANSA. Na razie nie jest źle. Oby w 2017 roku "pękła bariera 400.000 pasażerów".
gość_b1369
2017-01-04 13:44
gość_137bd - to właśnie czas pokaże. Celem powinna być rentowność lotniska. Być może okaże się, że zarówno sposób LUZ jak i RZE jest dobry. A być może obydwa złe.
Faktem jest, że np. obecnie rentowny Wrocław na początku płacił tanim liniom za latanie. Podobne inne z listy rentownych.
gość_137bd
2017-01-04 13:29
I tu nasuwa się ciekawe pytanie czy lepiej dopłacać 30 mln na 5 lat z dziesięcioma kierunkami tak jak w Rzeszowie. Czy tak jak Lublin 2,7 mln na dwa lata z siedmioma kierunkami i baza i minimalnymi opłatami za pasażera?
gość_b1369
2017-01-04 12:34
gość_a30ab - czyli LUZ Wizzowi nie płaci, ale za to nie bierze tez od niego opłat za pasażerów. Za operacje lotnicze też pewnie symboliczne opłaty.
Z ekonomicznego punktu widzenia nie ma znaczenia czy miasto zapłaci linii lotniczej, która potem odda tę kasę lotnisku w postaci opłat (jak FR w RZE) czy jak miasto zapłaci mało a lotnisko nie czerpie z linii zysków (Wizz na LUZ).