gość_b3526
2017-08-19 08:24
to polataj jeszcze pare razy to zobaczysz.
gość_def13
2017-08-18 08:18
a ja znów bardzo polecam TAP. Latałem z nimi kilka razy do Lizbony i Porto. Zawsze na czas, bagaże także.
gość_b3526
2017-08-18 01:09
Witam wszystkich, przy okazji tej publikacji i cudownego olśnienia ze zmiana nazwy tej linii, stanowczo przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z ich usług. Od ponad roku walczę o zwrot wydatków za zagubiony bagaż i jestem olewany przez ich tzw. customer service- falle connosco. Czytając już nie jedno forum, dopiero teraz uświadomiłem sobie, ze opóźnienia, zagubienia bagażu jak i brak odpowiedzi na skargi jest czymś powszednim u tego przewoźnika, nazwę mogą zmieniać i modyfikować dla mnie i tak to dno.
@wroord: a gdzie jest napisane, że będzie zmiana malowania? Z artykułu wynika, że nazwa się tylko zmieni na kadłubie
websterrr - o tej scenie wlasnie wspominalem.
usuniety
2017-08-16 16:14
@wroord Pamiętam scenę jak Margaret Thatcher zasłania ogon modelu samolotu chustką.
zobacz link
Nie mam pojecia czemu linie lotnicze ida za namowa firm marketingowych i wydaja mnostwo kasy na zmiany malowania po to aby sie przekonac ze nowe jest czesto o wiele gorsze niz stare. Japan Airlines tez pare lat temu powrocilo do starego malowania. Alitalia miala rozpoznawalne malowanie a nowe po odjeciu pasa wzdluz kadluba wyglada jakby cos mu brakowalo. Kto pamieta folklor na statecznikach British Airways. Nawet owczesna premier mowila ze jest "dreadful" czyli straszne.