Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_91eff
2017-10-14 21:25
a co moga miec dzieci do rezygnacji linii z latania na dane lotnisko? mniej przez to zarabia czy oplaty lotniskowe sa wieksze?
gość_1eddd
2017-10-14 17:50
nie dziwię się z rezygnacji lotów do Polski .przyczyną mogą być pasażerowie w szczególności z małymi dziećmi które to często zostawiane są samopas . ganiają , wrzeszczą , szarpią za oparcie fotela przed nimi . lot z takimi małymi terrorystami to horror zwłaszcza że nie widać żadnej reakcji opiekunów (rodzic to by wytłumaczył jak należy się zachowywać)
gość_b2659
2017-09-29 08:27
Ryanair odchodzi z Chopina, Aer Lingus odchodzi z Chopina. Obie linie chca podpisać współpracę ws lotów transatlantyckich. Czyżby wspólna forma nacisku na lotnisko? ;)
gość_238ef
2017-09-29 00:38
co wy bredzicie latam Aerlingusem do Warszawy co 2 tyg w piatek i wracam w niedziele non stop samolot pelny lub prawie pelny nie wierze ze jest nierentowny to wina Okecia coraz wiecej lini mysli o ewakuacji z tego lotniska szkoda po 13 latach przestaja latac to moze Radom blisko warszawy tanio lotnisko potrzebuje rozruchu.
LOT latał już kiedyś do Dublina, ale przed 2010 zawiesił to połączenie. Powrót byłby miłym zaskoczeniem, ale jest mało prawdopodobny - zamiłowanie naszych rodaków do niskich cen niestety skutkuje takimi decyzjami. Byłoby wspaniale, gdyby LOT jednak na tą trasę wrócił...
gość_251b0
2017-09-28 22:09
Niech LOT poważnie zastanowi się nad tą trasą ale tylko jeśli da przynajmniej loty 2 razy dziennie za atrakcyjną cenę. To może przyciągnąć Irlandczyków podróżujących na wschód do Azji i do naszej części Europy. Ale także nie można zapomnieć o sporej polonii, która podróżuje do kraju a loty Ryanairem nie zawsze są w dobrych godzinach i jeśli bilety kupowane są na kilka dni przed lotem to są czasem w horrendalnych cenach w porównaniu do linii tradycyjnych. No i ta ostatnia wpadka Ryana z odwołanymi lotami mogłaby skutkować odejściem pasażerów z Ryanaira do LOTu jeśliby latał na tej trasie.
gość_9d62e
2017-09-28 21:18
Strasznie zapycha się to Okęcie, CPK konieczny od jutra ;-)
gość_c3df9
2017-09-28 20:47
Tak, zwłaszcza FR i Aer Lingus miały straszne problemy z nocnymi godzinami lotów... wszystko wina Lotu...
piorun: moim skromnym zdaniem wycofanie się FR wyjdzie Okęciu tylko na dobre.
Wydaje mi się, że ostatnio Okęcie więcej traci niż zyskuje. Po FR i WIZZ dołączył teraz Aer Lingus.
gość_e9041
2017-09-28 18:57
z wypowiedzi gościa kamilskl można wnioskować, że trasa dla LOTu ma potencjał bo on lubi Guinessa:)
gość_ea208
2017-09-28 18:11
czekamy na LOT w DUB
gość_e5836
2017-09-28 17:59
W dublinie bywam często służbowo i zawsze wolę latać fcc niż ryanairem. Szkoda tego Lingusa. W trymiga trasę tę powinien przejąć lot. DUB to stolica EU jeśli chodzi o IT. Sam w sobie okropne miasto, nie jest nawet w drugiej lidze, ale to jednak stolica IE. I duży rych emigracyjny. LO powinien tam teraz zacząć latać na nocowanie raz dziennie, a potem zwiększyć do 2 lotów dziennie.
gość_71dbf
2017-09-28 17:44
Dziwna sprawa odchodzą niektóre loty Wizz, Ryan i Aer Lingus z WAW. Czyżby to efekt nacisku lotniska, zamknięcia na noc i zmniejszonej liczby slotów oraz wpychania się LOTu na ich miejsce?
kamiskl: Zdaniem "Jeżeli nawet tam byłeś to twoja opinia nikogo nie obchodzi" sprowadziłeś swój komentarz do dna. Dam Ci radę - jak nie wiesz, to nie wypowiadaj się za wszystkich. Skąd możesz wiedzieć czy opinia gościa_d673f NIKOGO nie obchodzi?
Zabamich
2017-09-28 17:31
Co do ruchu na tej trasie to latam na trasie Dublin Kraków i od kilku lat wybieralem połączenie aerlingusem przez Warszawę i przesiadka na lot do Krakowa. Powód? Po pierwsze zdecydowanie lepsze godziny wylotu z Dublina o godz 6 rano. 2 powód ceny biletów.. Lepsza obsługa i komfort podróży. Przykład z okresu wakacyjnego bilet Krk dub cena ok 2.5 tys za 3 osoby. Ten sam dzień aerlingus z Warszawy to koszt ok 1.2 tys zł taniej. Więc nie mówmy że Ryanair jest tańszy. Na wielu trasach gdzie są inne linie lotnicze można kupić bilety w lepszych cenach niż oferuje FR. Ogólnie dochodzimy do momentu gdzie stolica 37mln kraju przestaje mieć bezposrednie połączenie z Dublinem z lotniska Okęcie.
Przynajmniej uczciwie piszą, że trasa nierentowna, a nie wymyślają powody jak inna linia z tego kraju, że za daleko stoją na płycie postojowej.
gość_3d60f
2017-09-28 15:58
Dziwna decyzja. Ruch i prywatny i biznesowy jest. Swego czasu latał także LOT. Pozostawia to pole tylko dla FR z lotami do WMI na większe marże. Teraz pozostanie tylko przesiadkowo z BA , SK, LX lub LH
@gość_d673f: A swoją opinie o Dublinie wyrażasz na podstawie własnych doświadczeń czy z tego co słyszałeś. Jak dla mnie Dublin jest świetnym miastem a do tego zapewnia łatwy dojazd w pozostałe części Irlandii, która mi osobiście bardzo się podoba. Pomimo tego ze byłem w wielu miejscach na całym świecie zawsze chętnie wracam do Dublina, chociażby na Guinessa w pubie. No ale oczywiście typowy Janusz hejtuje wszystko czego nie zna. Dam ci radę, która sam stosuje - nie oceniam żadnego miasta, kraju, w którym sam nie byłem i nie widziałem. Jeżeli nawet tam byłeś to twoja opinia nikogo nie obchodzi
gość_aeddb Dla LOT-u ta trasa miała by sens dla pasażerów podróżujących między Dublinem, a Europą wschodnią i Azją. W Dublinie jest sporo siedzib firm więc może napędziło by to ruch biznesowy, ale jeżeli chodzi o turystów czy polaków w Irlandii to Ryan jest bardziej konkurencyjny. Jednakże E175 na dwóch rotacjach (wylot z WAW 6-7 i powrót na 13 - w sam raz na transfer na wschód) i (wylot z WAW o 16:30 i powrót na 23).
chyba najlepsze linie europejskie jesli chodzi o loty do Ameryki Polnocnej. Bardzo wygodne przesiadki w Dublinie na loty do USA lacznie z amerykanska kontrola graniczna na miejscu (trwa to chwile), wiec po przyloci do USA nie stoi sie w gigantycznych kolejkach.