Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ae0fc
2018-04-08 09:22
Moim zdaniem w ciągu 5 lat Łódź bez problemu osiągnie poziom 1,5 - 2,5 mln paxów. A to dlatego, że WAW jest już zapchana, Modlin zablokowany. A Łodzianie latają głównie z WAW, WMI i KTW. Z tej grupy tylko KTW nie ma ograniczeń przepustowości.
I Ryanowi i Wizz-owi do tej pory bardziej opłacało się dokładać połączenia do Modlina (Ryan) i Okęcia (Wizz). A teraz z wyżej wymienionej grupy Wizz może rozwijać się tylko w KTW.
Łódź przyciąga inwestorów zagranicznych i jest już pewna grupa paxów, która zapłaciłaby więcej. Jeśli grupa Lufy zaproponowałaby 20 połączeń tygodniowo, to wzięła by ponad 80% ruchu biznesowego.
Moim zdaniem Łódź jest wystarczająco atrakcyjna by przyciągnąć turystów typu "nachlaj się w weekend". Władze powinny popierać poprzez niższe czynsze restauracje z minibrowarami i z muzyką na żywo.
Na miejscu władz Łodzi zainwestowałbym w autobus do któregoś dworca kolejowego jeżdżący co 5 minut.
gość_43ecc
2018-04-04 19:37
W Łodzi zawsze wymówki, Adria zła, Lufthansa do MUC też zła. Może warto powiedzieć sobie wprost, że to lotnisko jest niepotrzebne. Jeśli Lufa nie potrafi zapełnić 20% samolotu to jest ostatni przewoźnik tradycyjny w tym mieście.
gość_1a0f2
2018-04-04 09:24
@36b54: Nie bój, nie bój rozkręci się. Niech tylko ceny biletów spadną poniżej 2 tysięcy zł, bo teraz wychodzi taniej podróżować z Warszawy nic dziwnego, że tak mało paxów i zmienią rozkład na podobny do tego jaki miała Adria, która latała pełna na tej trasie. Lufthansa sama daje ciała w wielu aspektach, od rozkładu po przesiadki, które wprowadzono dopiero w ostatniej chwili. Trochę dziwi, że tak poważna linia, robi takie buble.
brooks88
2018-04-04 08:35
Tylko Łódź będzie rozsądnym zapasowym portem lotniczym dla Okęcia i CPK
gość_36b54
2018-04-04 08:21
gość_f0666: system amadeus jest dla Ciebie wystarczającym źródłem? Bookingi dla Łodzi są o 2/3 niźsze od najniższych w kraju. Bardzo dużo rejsów nie ma pasażerów.
gość_f0666
2018-04-03 20:01
@gość_36b54: jakieś źródło tych statystyk, bo ja mam dostęp do zupełnie innych i to co piszesz to kompletna bzdura. Domyślam się, że jedynie trollujesz.
gość_c1468
2018-04-03 18:06
Dajcie spokój, z centrum Łodzi jest niecałe 2 godziny pociągiem na Okęcie z dużo lepszą ofertą połączeń. Gdyby jeszcze Łódź dostała "małe EXPO", to utrzymywanie portu na Lublinku by miało jakiś sens. A tak to kosztowna skarbonka- jeśli kiedykolwiek się zbilansuje to tylko dzięki temu, że do Radomia (który jest na siłę forsowany jako zastępca dla Okęcia) dojazd jest tragiczny.
gość_b5313
2018-04-03 16:27
Gdy na LUZ zaczynała latać Lufa, też każdy bił brawo i się cieszył, bo niewątpliwie sprowadzenie na lotnisko regionalne takiego gracza jest sukcesem. Niestety życie zweryfikowało. LH to twardy zawodnik, więc jeśli coś idzie nie po ich myśli bądź cyferki się nie zgadzają, bez skrupułów zamkną połączenie, czego oczywiście nie życzę.
gość_a5d56
2018-04-03 15:53
Dziwi mnie ogromny optymizm pani prezes. Gdyby hasło Lufthansa „otwierało wszystkie drzwi”, to już dziś mielibyśmy w Bydgoszczy o wiele szerszą ofertę. Pani prezes w pierwszej kolejności musi tak „dopieścić” niemieckiego przewoźnika aby skorygował godziny rejsów, bo z tym co jest obecnie, to rewelacji nie będzie. Nie zmienia to faktu, że obecność Lufthansy dużo daje, bo w Bydgoszczy poprawiły się warunki w hali odlotów (a będzie jeszcze lepiej, bo trwa właśnie kolejny etap przebudowy) i są w końcu rejsy do dobrego port przesiadkowego. Mimo, że Bydgoszcz jest dużo mniejszym miastem od Łodzi, to samoloty do Frankfurtu latają z przyzwoitym wypełnieniem (7 dni w tygodniu), a mam nadzieję, że za rok będą dwie rotacje dziennie. Szanse są, bo obecnie wiele rejsów ma 80-100% wypełnienia.
gość_b3085
2018-04-03 13:34
Rany, ale ona jest sexy!!
gość_5783d
2018-04-03 13:20
Ile Pasazer.com bierze za publikację tych artykułów? W ciągu tygodnia to chyba czwarty artykuł z ochami i achami dla Łodzi. Przestańcie, albo umieśćcie info, że to artykuły sponsorowane.
gość_bb1c2
2018-04-03 11:07
Czyli w rozmowach z przewoźnikami trzecimi posługujemy się Lufthansą w celu sprowadzenia konkurentów dla tego niemieckiego operatora. Ciekawe.
gość_36b54
2018-04-03 09:42
Póki co planowane wypełnienie na kwiecień jest tragiczne - poniżej 20%. Jak na Lufthansę to dramat. Im dalej tym gorzej, spora część rejsów na pusto. Coś jest nie tak z tą Łodzią.
gość_54c63
2018-04-03 09:30
Powiedziała Pani w wywiadzie " Łódź jest trzecim co do wielkości miastem w Polsce. Ma 700 tysięcy mieszkańców, dynamicznie rozwija się gospodarczo" (cyt.) tylko zapomniała dodać , że w zeszłym sezonie letnim nie było ani jednego , raz jeszcze , ani jednego czarteru wakacyjnego a siatka połączeń regularnych jest jedną z najuboższych w Polsce ! Brak zaufania łodzian do korzystania z tego lotnisko szybko zweryfikuje Pani marzenia ...
lysypiotr76
2018-04-02 11:52
Czy sprowadzenie Lufthansy ,,otworzy drzwi'' dla innych przewoźników? Nie jestem tego pewien. Przykład Bydgoszczy gdzie LH jest mocnym graczem, nie pomaga władzom portu w przyciąganiu kolejnych linii. Fakt, lotnisko w Bydgoszczy ma mały obszar oddziaływania, jednak Łódź nie ma lepszej pozycji.
gość_482cb
2018-04-02 11:27
W bardzo wielu przypadkach poza ceną lotu dla pasażera najważniejsze jest by móc do niego w miarę sprawnie i bezproblemowo dotrzeć. Łódź powinna jak najszybciej wykorzystać niemoc Modlina jak i plany radomskie i poprawić "dojazd" kolejowy by "wyganiane" linie przyszły do nich jak i pasażerowie chcieli stamtąd latać.
W Berlinie Schonefeld nikt nie sprawdza połączeń "do miasta" bo jest ich na tyle dużo za zaraz coś będzie
gość_fe374
2018-04-02 11:10
Ta Pani jest taką "mistrzynią" PR-u, że ręce opadają... -_-
gość_0687d
2018-04-02 11:07
Marzycielka, powtarza to samo we wszystkich wywiadach - PRowa papka dla naiwnych.