Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Zamiast pisać o kuriozalnych ambicjach LOTu, zajmijcie się tym, że odwołują znaczący procent swoich połączeń. To jest absolutna plaga dezorganizująca życie setkom tysięcy ludzi, biznesom, jakiejkolwiek działalności opartej na dowożeniu ludzi z/i do Polski. Poważna sprawa, a portal Pasażer.com ani media ogólnopolskie nic z tym nie robią.
gość_f22d9
2018-06-24 11:10
Ciekawe czy LOT otrzymal znizki od lotniska w Budapeszcie za otwarcie polaczenia do nowej destynacji - czy lotnisko w jakis sposob doplaca do niego? Takie doplaty (lub brak pelnych oplat ze strony LOTu) moga bardzo wplynac na dochodowosc tego polaczenia.
gość_a274e
2018-06-23 19:05
Brawo. BA już nie ma. Brawo LOT. Jeszcze tylko połączenie KRK-KTW i BA ma pozamiatane
@gość_f22d9: BA oferuje tranzyt na LCY, można polecieć do Szkocji czy Nowego Jorku ;-) nie dużo, ale zawsze. Afaik CityJet i FlyBe też sprzedają bilety przesiadkowe przez LCY.
LCY może i jest bliżej City, ale strasznie zapchane... a gdy otworzą Elizabeth Line, z City będzie można dojechać na LHR w 30 minut, czyli szybciej niż na LCY.
A dla statusowych pax Heathrow nie jest złe - T5 ma "the First Wing", czyli dedykowane security prosto do poczekalni... zajmuje zwykle 2 minuty. Budują podobne na T3 w tej chwili. Na LCY nawet poczekalni nie ma...
gość_074f1
2018-06-23 11:41
gość_f22d9 BA lata do budapest tylko z Heathrow i tam oferyje transfery . nie lata bezposrednio pomiedzy LCY do budapest .
gość_0b08a
2018-06-23 10:22
Wizzair, Ryan też tranzytów nie oferują i samoloty mają wypełnione po dach.
Zauważ, że jakiego by LOT samolotu do Londynu by nie posłał, zawsze ma komplet.
Podróż na dzisiaj W6 do Londynu to 700 PLN OW
gość_f22d9
2018-06-23 09:12
gość_074f1: BA tez nie oferuje zadnych tranzytow w LCY, to nie jest lotnisko tranzytowe.
gość_074f1
2018-06-22 20:32
lot nie oferuje zadnych tranzytow ani w london city ani w budapeszcie ...lol.konkurencja dla british airways ? haha do tego corporate clients maja znizki , mile blablabla to nie ludzie z kielbacha w walizce ...bardzo niszowe polaczenie ...czesto sa pomysly na tego typu loty tylko biznes class pomiedzy london a new york...jakims malym samolotem linia inna niz BA .. Zwykle konczy sie kiepsko .
gość_d43b6
2018-06-22 19:58
Nie do końca zgodzę się z tym "pól godziny". Wg mnie to co najmniej 45 min dla osób udających sie do City, i ok. 55 min. dla osób z Canary W. Ci z West Endu są bardziej pośrodku.
Nie zapinajmy że procedure "przejcia przez lotnisko" na City można załatwić w 10-15 min, to nie jest mozliwe na ogromnym LHR.
Duża część pasażerów BA to raczej ruch tranzytowy na cały świat, więc ich LO nie przejmie. Z 100k siedzeniami LO nie będzie miał nawet 10% rynku, ale zdecydowanie może przejąć część ruchu biznesowego, ponieważ LCY jest bardziej konkurencyjne niż LHR dla tych co podróżują do City of London.
gość_896a1
2018-06-22 14:46
Na czym polega przewaga samolotu A320 a nówką sztuką E190? Śmiem twierdzić, że E190 jest dużo wygodniejszym samolotem niż A320. Druga kwestia to półgodziny licząc w dwie strony czyli zakładam 15min w jedną. Zacznijmy od poczatku. Przelot do LCY - krótszy, holding nad Londynem ze względu na congestion w powietrzu bądź też na pasie- dla LCY - krótszy, kołowanie/kolejka na start - o niebo krótsza w LCY, przejscie na stacje metra w LCY vs przejscie na stacje kolejowa pod LHR - o niebo krotsze. Przejazd metrem do Canary Wharf/City, gdzie jest głównie biznes z LCY 20/25min, z LHR 1h15/1h. Taxi/samochod podobne relacje czasowe. Taxi z LCY do Canary wharf to jest 10min... Na powrocie to samo tylko, ze jeszcze w LHR dochodzi kontrola bezpieczenstwa, ktora tez jest duzo dluzsza. Tak wiec realnie to oszczednosc czasu w dotarciu na spotkanie to jest solidnie ponad godzine w jedną strone, a zaryzykowalbym ze i 1,5h.