Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ee200
2018-11-04 12:56
Tak to jest jak się nie płaci Ryanowi. W Rzeszowie płacą to i mają połączenia. W Bydgoszczy, Łodzi i Szczecinie to samo płacą i mają loty. LUZ ciekawą taktykę przyją, jak najmniej płacić albo nic. I dla tego raz mają wzloty a raz upadki. Nawet teraz dalej nie wiadomo do kogo trafiła kasa z promocji Lubelszczyzna. Dziwne to wszystko.
gość_9ad1e
2018-11-03 14:54
Jak widać lotnisko nie można prowadzić wyłącznie przez pryzmat przelewania pieniędzy na konta linii które chcą? sprzedały się? za iluzoryczne promowanie regionu na pokładzie samolotu w gazetkach które nikt nie czyta. Czas spojrzeć prawdzie w oczy. Lotniskiem nie jest zainteresowana żadna linia.
gość_60c25
2018-11-03 14:38
gość_efdf4; Zgadzam się. Jest to jeden z powodów dlaczego w tych wyborach nie poparłem Żuka. Wcześniej było inaczej.
gość_2809b
2018-11-03 11:54
gość_efdf4: porażka> Wręcz przeciwnie. Jako jedyni pkazali, że nożna nie ulegać szantażom FRancy. Jeśli inne lotniska postąpiłyby podobnie, Ryan musiałby zmienić swoją politykę, bo nie miałby gdzie latać. A to, co robią Irlandczycy wołą o pomstę do nieba. Już od lat nimi nie latam i nic nie wskazuje, żeby miało się to zmienić.
gość_ae0fc
2018-11-03 10:25
@gość_efdf4
Ryan nie lata też do Zielonej Góry i Radomia.
A zarząd rzeczywiście zrobił wielki błąd nie dopłacając Wizz-owi do bazy, idąc teoretycznie według zasad zarządzania strategicznego, by nie uzależnić się od jednej linii. Tymczasem widać, że dopłaty do bazy były jedyną szansą dla LUZ, choć niepewną, bo bazę w POZ Wizz też zlikwidował.
gość_efdf4
2018-11-03 08:49
Jednym słowem jest to porażka dla zarządu że jako jedyne lotnisko w Polsce nie będzie latał Ryan. To co się dzieje na LUZ można nazwa armagedon. Na S19 nie będzie Ryana ze STN i pewnie DUB, easyJet się zwinelo, kierunki na Ukrainę kolejna porażka. Wizz ograniczył działalność do trzech kierunków małe pocieszenie że LTN będzie 10 ✖ w tygodniu. Czarterow brak w ofercie na lato 2019. Jedyne co może zarząd zrobić to natychmiastowe podać się do dymisji. Ciekawe jak będzie się układać współpraca Żuk kontra nowy sejmik przejęty przez PiS. Oj mogąc wypłynąć kwiatki z tej zamiany.
Gregor_018
2018-11-02 19:16
Już są nikłe szanse że Rayan uzupełni rozkład na S19 z LUZ. Dublin też pewnie odpadnie z końcem sezonu. Chodzą słuchy że będzie nowy kierunek emigracyjny
gość_89b60
2018-10-30 12:42
Jeśli chodzi o złe wieści z LUZ, to od kwietnia na 99,9% tracą Ryana. Na pewno znika Stansted, ale nie ma też pewności, czy wróci Dublin. Co do Londynu, stratę rekompensuje Wizzair, który będzie latał na Airbusach 321, w niektóre dni 2x dziennie. Dodatkowo jest duże prawdopodobieństwo, że inna linia uruchomi od S19 loty do Gatwick.
gość_1bc3b: Bilety są dostępne na tuifly.be i na innych stronach, na których można rezerwować bilety.
gość_ad4b1
2018-10-29 21:31
gość_1bc3b: na tuifly nie ma ale są np na momondo
gość_1bc3b
2018-10-29 10:49
Możecie rezerwować bilety na stronie TUI? Bo mi nie pokazuje żadnych cen ani żadnych lotów między Lublinem a Antwerpią.
smolip67
2018-10-28 14:56
Może to jeszcze nie koniec easyJet w Lublinie? I fajnie by było jak by inne lotniska Polski (oprócz KRK i WAW bo mają) miały U2,na pewno było by bardziej kolorowo.
zobacz link
gość_78828
2018-10-26 18:45
Pewnie skasują jesienią 2019
gość_f13c1
2018-10-26 10:18
Tuifly to na pewno bardziej przewidywalna linia niż obecNe na polskim niebie tzw niskokosztowce
gość_b39b9
2018-10-26 00:12
@ e5c3b TUIfly to drugie co do wielkości niemieckie linie lotnicze. Więc tym bardziej się zgodzę, że to żadna egzotyka,
gość_c453c
2018-10-25 19:50
Czytam komrntrze i zastanawiam się, dlaczego nie widzę tej egzotyki. Egzotyka = TUI, czy egzotyka = Antwerpia/Belgia? Jak dla mnie nic egzotycznego. No, chyba, że dla niektórych wszystko poza wizzair/ryanair to egzotyka...
gość_067ae
2018-10-25 11:30
Nie jest to egzotyka, tylko kolejny kierunek zarobkowy: w Belgii, szczególnie w Brukseli, jest wielu pracowników z Polski, w tym dużo ze wschodniej części. Tymczasem odleglość z Antwerpii do Brukseli jest podobna jak z Charleroi gdzie latają Ryan Air i Wizz Air.
gość_f13c1
2018-10-25 10:13
Dużo Lublinian jest w Anywerpii oby rozpoznawalność linii lotniczej wśród mieszkańców była to o frekwencje nie ma się co martwić.
Dobrze że na LUZ jest dużo przewoźników.
gość_1bc3b
2018-10-25 09:55
To jest połączenie dla mieszkańców Lubelszczyzny z tamtych okolic. A jest ich tam naprawdę dużo. Samoloty - 230-miejscowe A321 Wizz aira latają cały czas pełne. Poza tym do Brukseli z Antwerpii jest bardzo blisko. A TUIfly w Belgii ma taką samą rozpoznawalność jak Wizz air u nas. To jest belgijski low cost a ceny na inne kierunki tego przewoźnika zaczynają się od 70 € ale w dwie strony tak więc pewnie z LUZ też to jest cena round trip.
TUIfly z Antwerpii lata do Barcelony, Florencji, Malagi, Alicante, Insbrucku czy Splitu tak więc nie wiem dlaczego według niektórych to egzotyka.
gość_e5c3b
2018-10-25 09:42
camel81: Co takiego egzotycznego widzisz w TuiFly. Kierunek pod emigrację a pewnie znajdą się turyści z Belgii i z Lublina. Chyba masz blade pojęcie że jest to trzecia najwieksza linia Niemiecka. Nie myl w Niemczech.
heh...no to juz niezla egzotyka...