adam1987
2019-02-14 09:42
sloty w Pekinie nadal pozostają problemem i dopóki nie otworzą nowego lotniska, to nic się nie poprawi.
gość_a932b
2019-02-13 08:20
A kiedyś mówiło się, że Air China naciskała na LOT aby otworzył codzienne połączenie do Pekinu. Tyle, że problemem był brak wolnych slotów w odpowiednich godzinach i mało dostępnych samolotów LOT. Dlatego też Air China straciła cierpliwość i otworzyła to połączenie w pozostałe dni w których nie lata LOT.
Tak, to prawda, że Shenzen Guanghozu czy Szanghaj są kierunkami których brakuje w siatce LOTu jednak problemy robi AIR China, która nie pozwala na częstsze loty do Pekinu oraz LH, która boi się konkurencji LOTu na tych kierunkach i jak dotąd udanie blokuje możliwość pojawienia się LOTu w PVG czy CAN albo HKG. Jeśli LOT myśli o nowych kierunkach dalekodystansowych, to powinien też złożyć zamówienia na nowe samoloty, które mogły by obsłużyć te ewentualne kierunki, bo obecna flota dalekodystansowa już jest niewystarczalna
gość_ee3ac
2019-02-12 22:23
Dużo polskich przedsiębiorców czeka na Shenzhen lub Guanghzou
gość_23560
2019-02-12 11:01
A kiedy doczekamy się podobnego "newsa" dotyczącego Warszawy? Połączenie z Szanghajem aż się prosi o uruchomienie...