adam7691 - a co to za kara? 3 miliony EUR to pewnie jakieś 50 eurocentów podwyżki, którą pokryją sami pasażerowie. Gdyby FR miał zapłacić tak z 50 milionów kary, albo (co byłoby znacznie lepsze z punktu widzenia poszkodowanych) zwrócić pasażerom niesłusznie naliczone dopłaty, to może by zaczął rozważać zmianę postępowania...
Jedyną słuszną drogą jest uchwalenie przepisów na poziomie europejskim, obligujących przewoźników do podawania ceny obejmującej przewóz pasażera z przydzielonym miejcem na fotelu, ze standardowym bagażem podręcznym, okryciem wierzchnym, a także korzystania z toalety, schodów czy rękawa i transportu lotniskowego z/do terminalu - tak żeby zdusić w zarodku różne cenne inicjatywy MOLa i spółki, które nieuchronnie się pojawią gdy tylko będzie okazja.
gość_a5311
2019-02-25 17:58
Bravo, ja jakos widze ostatnio dluzsze kolejki priority niz normalne bo kazdy chce wniesc podreczny na poklad wiec to jakies bzdury odnosnie bezpieczenstwa i szybkosci obslugi.
Najnormalniesza podwyzka cen biletow ... a kedy jakas VIPpriority oplata ?
''W listopadzie Ryanair tłumaczył, że zmiany w polityce bagażowej zostały wprowadzone w celu poprawy punktualności, a nie z chęci dodatkowego zarobku.''
a to dobre ;-)
gość_d80c3
2019-02-25 15:01
Dobrze by bylo zeby teraz procesy wytoczyly pozostale panstwa w europie!!!
gość_89b60
2019-02-25 12:46
A niech wychodzi z Włoch. Wyjdzie z FRA, wyjdzie z Kanarów i paru innych lotnisk i rura mu trochę zmięknie. Ostatecznie otworzy swoją główną bazę z lotniska Rzeszów Pępek Świata Jasionka ;)
adam7691
2019-02-25 12:25
Brawo włoski UOKiK, chociaż coś mi się wydaje, że wcześnie FR wyjdzie z Włoch niż zapłaci karę.