gość_18306
2019-05-01 20:12
A jaka była frekwencja na tym pierwszym locie ?
''Rejsy będą wykonywane niemal dwa razy dziennie''
czyli np w srody 1.7 a w inne dni 1.95 ;-)
gość_bb604
2019-05-01 13:24
Ciekawe czy Lot zacznie latac do innych miast w UK. Przeciez to zdecydowanie lider pod wzgledem pasazerow. A lot ma z tego kierunku minimalny procent rynku. Chyba nie wszyscy podrozni na trasach Polska - UK pracuja na przyslowiowych zmywakach. Biznes chyba poza Londynem tez istnieje, tak samo jak turysci co stac ich na cos wiecej niz low costa.
Hymn ciekawe czy że stolicy Estonii do City by wypaliło bo z tego co wiem to Estończycy nie mają połączenia z londyńskim City lub Heathrow
gość_ec29c
2019-05-01 09:20
Na czym polega ryzyko wychodzenia przez LOT do innych baz?
Istnieje ryzyko, że konkurenci złośliwie (tak jak Ryanek czysto złośliwie otwiera Katowice - Dortmund) specjalnie zdublują kierunek, by LOT się nie rozwijał.
Z tego punktu widzenia LCY jest stosunkowo bezpieczne, bo wymaga specjalnych samolotów, których nie ma ani Ryanek, ani Wizz, ani Air Baltic. Choć Air Baltic może przekonwertować zamówienie na CS100.
Dodatkowo LOT podobno coś tam dostaje, czyli dobra decyzja o niskim poziomie ryzyka.