Air France zamawia 60 A220-300

Air France zamawia 60 A220-300 Air France zobowiązało się do złożenia wiążącego zamówienia na 60 samolotów Airbus A220-300, z dodatkowymi 30 opcjami zakupu i 30 prawami do nabycia. Pierwszy samolot powinien zostać dostarczony we wrześniu 2021 r. Dołączą one do floty krótko- i średniodystansowej Air France. Samolot ten umożliwi Air France zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko...
30/07/2019 18:12   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_38022 2019-08-01 09:18   
gość_38022 - Profil gość_38022
@gość_9badd: a skąd takie info? No i nówki czy z drugiej ręki?
gość_6ab96 2019-07-31 13:19   
gość_6ab96 - Profil gość_6ab96
Kolejna linia rezygnuje z A380 i to Air France. Wcześniej Qatar Airways zapowiedział wycofanie wszystkich A380, które zostaną zastąpione przez Boeing B777-9. Ciekawe jaki model samolotu zastąpi A380 w Air France.
gość_9badd 2019-07-31 12:13   
gość_9badd - Profil gość_9badd
@gość_6e3d7: Zapomniałeś, że od grudnia pojawiło się w Locie 7 kolejnych E190 i 195.
demar 2019-07-31 09:59   
demar - Profil demar
Brawa nie tylko dla Air France, ale także dla firmy Airbus.

A220 powoli zaczyna dominować w segmencie 100-150pax. Dzięki polityce celnej Trumpa oraz zjednoczeniu sił Bombardiera i Airbusa mamy w ciągu ostatnich 15 miesięcy ponad 270 zamówień A220 (a z opcjami i z prawami to ok. 400).
Zarówno B737 MAX 7 (60 sztuk zamówionych) jak i A319neo (35 sztuk) praktycznie nie istnieją w tym segmencie (ale tutaj rynek poszedł w kierunku większych modeli - odpowiednio MAX 8 i A320neo). Podobnie trudno oceniać jako sukces sprzedaż E195-E2 i nieco ponad 100 sztuk zamówionych egzemplarzy (poprzedniej generacji E195 zamówiono też stosunkowo niewiele, bo 172 sztuki).

Biorąc pod uwagę tylko ostatnich kilka lat wynika z tego, że A220 zgromadził już ponad 70% zamówień w swoim segmencie.
Jak tak dalej pójdzie to za kilka lat myśląc o samolocie z segmentu 100-150pax będziemy po prostu pisać o A220.
gość_6e3d7 2019-07-30 23:57   
gość_6e3d7 - Profil gość_6e3d7
Brawo Air France. Tutaj widać ze jest dokładna strategia rozwoju floty i całej firmy. Nie jak w PLL LOT gdzie ciągle brakuje samolotów i nie ma żadnych konkretnych planów aby rozbudować flotę samolotów średniego zasięgu poza Boeingami 737 MAX 8. Milczarski i cały zarząd LOTu mają dobrą gadkę ale nie strategie!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy