gość_5c4d3
2019-10-20 10:28
To jest kolejny przykład ze w Locie panuje chaos. Flota jest w tarapatach bo obecny zespół ciągle wiedza tylko w Boeinga i nie maja żadnego wiarygodnego planu awaryjnego. Jakieś stare A340/B767/A319/A320/F100/B733/4 latają dla LOTu, a produkt z punktu widzenia pasażera jest FATALNY.
To ze LOT nie będzie latał do Daxing w Chin tym roku, a może latać częściej z Budapesztu do NJ jest naprawdę chore i nie logiczne. Przecież Chiński rynek jest większy od Węgierskiego. Już nie mowie o Sri Lanki. To ze LOT lata do Pekinu tylko 3 razy w tygodniu jest ekonomiczny wstyd i brak priorytetów.
Gdzie jest strategiczny plan na rozwój floty?
gość_b8d03
2019-10-19 14:37
po co latać do jakiegoś Pekinu jak KRK-KTW wciąż jest nie obstawione?
gość_9a53e
2019-10-19 02:47
Najprościej powoli oraz konsekwentnie wycofać się z interesów z gigantem z Seattle. Jak długo jeszcze można być częścią składową tego spektaklu? Odwołane loty, skasowane bądź arbitralnie uziemione. Kocham LOT, ale również kocham swój czas. żegnam Boeing-LOT.
cronwood
2019-10-17 21:00
No ale Daxing był pomyślany jako lotnisko dla linii z sojuszu Sky Team. Linie z sojuszu Star Alliance miały pozostać na starym lotnisku.
gość_067ae
2019-10-17 18:58
Czesto ma się wrażenie, że odpowiedzialni w LOT za rozwój siatki połączeń nie rozmawiają z odpowiedzialnymi za rozwój floty. To że są problemy z tymi silnikami wiadomo od dawna, więc ogłaszanie kolejnych połączeń w sytuacji wyłączenia z użytkowania części samolotów raczej nie było dobrym pomysłem.
gość_31a2d
2019-10-17 15:25
7b92a - teoretycznie tak, ale LOT bedzie proponowac alteratywne polaczenia do Capital. Wiec trzeba bedzie poprosic, ale tak.
B787 maja mozliwosc po-produkcyjnej zmiany silnikow, jest to jednak operacja dosc kosztowna, trzeba (oczywiscie) przekonac RR (i leasingodawce) do zwrotu silnikow i zakupic zmodyfikowany pylon od Boeinga. Nie oplaca sie to. Trzeba liczyc ze silniki RR zostana naprawione i beda latac w przyszlosci.
gość_7b92a
2019-10-17 13:30
Czy pasazerowie dostana opcje rezygnacji z lotu I zwrot kwoty, ktora zaplacili za bilet?
gość_409a8
2019-10-17 13:16
To wizerunkowa klapa dla LOTu.
akrupa1979
2019-10-17 01:58
air new zealand poszlo po rozum i przy nowym zamowieniu na 787-10 wybralo silniki General Electric GEnx-1B.
gość_ca4b5
2019-10-17 01:24
@kacpirol
To nie jest dobra ironia - w tej chwili jest już po harapie. Co najwyżej można nie zamawiać takich silników w samolotach, które mają być dostarczane w przyszłości (tych, które jeszcze nie zostały zamówione ma się rozumieć). Twoja wypowiedź nic więc nie wnosi, gdyż nie jest jednoznaczna. A jeśli chcesz po prostu skrytykować dawno podjęte decyzje, to jest to zwyczajnie słabe.
gość_4678b
2019-10-16 21:23
zdaje się że już 4 nie latają
kacpirol
2019-10-16 21:22
Proponuje dalej bawic sie w dreamlinery i silniki rr