Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_3c902
2020-09-21 13:20
Witam. Mój lot miał się odbyć 26 kwiecień i został odwołany z wiadomych przyczyn. W dniu 23 marca otrzymałam informacje od Wizz Air o odwołanym locie i o możliwości zwrotu pieniędzy lub voucher, wybrałam zwrot pieniążków. Dziś jest 21 wrzesień a ja nie otrzymałam pieniędzy. Pisałam kilka e-maili i ciągle mam odpowiedź że przelew został zlecony. Już nie mam siły i pomysłów jak mam odzyskać swoje pieniądze.
gość_c7818
2020-09-18 13:48
Ja czekam od lipca na zwrot,bukowalam przez eSky informują mnie ze czekają z wizzara na odpowiedz i tyle,nie mam do nich siły
gość_49ff6
2020-08-20 21:39
moj lot zostal odwolany 14.03.20 ok.godz,22.30 bez podania przyczyn.lot mial sie odbyc o21.55do sztokholmu .powozili nas po lotnjsku nastepnie czekalismy na terminalu po czym poinformowali [przepraszamy za nie odbyty lot] i tyle teraz jest koniec sierpnia izadnego kontaktu ze strony wizzair. podobno zaloga odmowila lotu bo po przylocie musialaby przejsc kwarantanne,pragne przypomniec ze o 24.00 polska zamykala granice [covid-19]co dalej robic? prosze o pomoc!
gość_5ce27
2020-07-28 11:44
Ja już czekam 80 dzień. Po 60 złożyłem skargę, a na jej rozpatrzenie wizz ma 30 dni.
gość_a2c4d
2020-07-27 21:18
W czerwcu br.przekształciłem 120% NA KONCIE WIZZAIR w żywą gotówkę. Minęło ponad trzydzieści dni i zero kasy na koncie. Czy ktoś otrzymał od nich w ostatnim czasie pieniądze za odwołany lot ?.
gość_9a093
2020-07-21 15:25
Miałem lecieć wizz do Norwegii w maju. Bilety kupiłem prze esky. Korespondencja z pośrednikiem nic nie daje. Każą czekać..Jak odzyskać zwrot.? P roszę o pomoc
gość_77ffe
2020-07-21 10:30
dzisiaj również odwołali lot który miał być jutro z Edynburga .Kpina jakaś a pieniądze przepadły
gość_5c5b8
2020-07-14 15:27
Zapewniano mnie ze dostane zwrot kosztow za bilety (180euro) w ciagu 30 dni. Dzis mija 65 dzien! I juz nawet na skargi / maile nie odpowiadaja. Bezprawne I bezczelne zachowanie ze strony WizzAir. Skontaktowalem sie z dzialem obslugi klienta, rozmowa kosztowala mnie ponad 10euro za zaledwie 4 min rozmowy I dowiedzialem sie ze mam czekac! Droga porada :( . Czy ma ktos pojecie co dalej, jak z nimi wojowac?!
Nie rozumiem dlaczego nie oddaja pieniedzy za usuge, ktora nie miala miejsca. Dodatkowo Wizz twierdzi ze z powodu pandemii maja ogromny nawal pracy! Jak to skoro nic nie lata….
gość_946f2
2020-07-11 19:38
Miałem z grupą przyjaciol lecieć 10.06 do Gruzji. Dostałem za odwołany lot 120% na wirtualne konto. (dziwny przelicznik -dla mnie było to 110%) Próbowałem zrobić rezerwacje dla tych samych ośmiu osób na sierpień niestety nie mogłem zaplacic z tego konta (wyczytałem że można do 5 osob) więc zażądałem zwrotu na konto. W e-mailu odpisali ze ok. Podałem nr konta i pieniądze wirtualne znikły a na koncie 0. Mija miesiąc i bez kontaktu a z ich infolinii nie będę korzystał bo to kolejne naciąganie i koszty. Naciągacze jak w piramidzie finansowej....
gość_704a9
2020-07-09 21:15
Mój lot do Eindhoven w kwietniu został odwołany, otrzymałam propozycję albo 120% do wykorzystania w ciągu 2 lat, albo zwrot gotówki. Wybrałam zwrot gotówki i do dzisiejszego dnia nie dostałam ani grosza. Jak to dziła?
gość_8580d
2020-06-28 00:40
mam bilety do uk na 7 lipca pobyt 7 dni a jak na razie w uk po przylocie jest kwarantanne 14 dni czy mogę zrezygnowac z lotu
gość_08733
2020-06-22 17:43
niestety muszę dołaczyć do niezadowolonych.Wizzair do 26 maja miał zwrócić pieniądze za anulowany lot 01.04.2020 Wrocław-Dortmund.Czas upłynął i 12 czerwcarozpoczełam korespondęncję z linią lotniczą po kilku dniach Wizzair odpisał że zrobił przelew 15 maja na DOTPAY Kraków i zakończył korespondencję.Dzwoniłam do DOTPAY i powiedziana mi,że nie jestem pierwsza z taką reklamacją.Po sprawdzeniu konta powiedziano mi ,że 15 i 16 maja była próba przelania moich pieniędzy ale się nie powiodła.Wypełniłam ponownie formularz reklamacyjny do Wizziar i poprzez bank złożyłam reklamację.W tej chwili brak odpowiedzi a to już 5 dzień.Co można zrobić więcej żeby odzyskać pieniądze?
gość_8dc97
2020-05-14 16:20
Ja mam zwrot 120 % na konto wizzair, wysłałam maila z zapytaniem czy otrzymam zwrot gotówki na kartę kredytową i otrzymałam odpowiedź, że tak, ale za 60 dni. zobaczymy zostało im jeszcze 10 dni...
gość_506a2
2020-04-18 20:28
moj lot kosztowal 827pln
wybralem opcje zwrotu 120%
na konto wizz wplynelo 700 pln....
gość_d6a13
2020-04-10 14:44
od 16.03 czekam na uznany zwrot z Ryanair (ok 8000 zł, grupka do Joradnii, ok 5600 do Aten) od 28.03 na uznany przelew z wizzar (6 800 grupka na Cypr) oraz Oslo po 200 zł od obydwu przewoźników.
żadnych przelewów mimo prawidłowo wypełnionych i wysłanych aplikacji, z potwierdzeniem odbioru i zaakceptowaniem sprawy.
Nie pisz proszę że bez problemu.
pozdrawiam
Agnieszka
gość_ed64a
2020-03-24 10:37
A co mam zrobić w przypadku gdy nie zdążyłam wypełnić formularza o zwrot kosztów w formie przelewu bankowego od Wizz air bo sesja wygasła, po ponownym zalogowaniu sie na swoje konto wizzair formularz ten juz nie jest dostepny. Może ktos pomóc?
gość_3190f
2020-03-22 22:54
czy ktoś może wie co z tym zrobić? lot mam 29.03 do UK, do dziś nie mam żadnego maila z Wizzair o odwołaniu lotu.. czy taką informację otrzymam odpowiednio wcześnie? czy polecę (choć najpierw muszę przejechać pół kraju, by dotrzeć na lotnisko... więc miło byloby otrzymać info zanim wyjadę z domu...)
ciekawe dlaczego na stronie Wizzair jest info, że loty do/ z PL są zawieszone tylko do 28.03??
gość_756a5
2020-03-18 14:07
ja troche nie rozumiem procesu :(
Jezeli dostalam maila od wizzair, że moj lot został odwołany to mam teraz na stronie anulowac swoja rezerwacje czy czekać az zrobia to sami?