Felieton: Zebrało się Wam, LOTku...

Felieton: Zebrało się Wam, LOTku... Po czym poznać, że za chwilę popełni gafę? Po tym, że zaczyna otwierać usta; taki oto dowcip krąży w eterze o jednym z kandydatów na prezydenta RP. Choć to lotniczy, a nie agitacyjny portal, to nie mogło mi się to inaczej skojarzyć. Bo kiedy spodziewać się, że LOT „nawali”? Gdy tylko próbuje coś zrobić. Tą, jakby nie patrzeć przeróbką złośliwego dowcipu,...
30/06/2010 17:12   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
2010-07-01 12:19   
 - Profil
No, to trzeba było od razu tak napisać, że to ma miejsce "na starej stroni" ;p
szumny 2010-07-01 12:18   
szumny - Profil szumny
Bywa że taryfa "economy semi-flex" jest niższa od "economy saver".
szumny 2010-07-01 12:11   
szumny - Profil szumny
Nazwę to jednak wtopą a nie sukcesem. Możliwość jest po wejściu na rezerwację ze strony głównej przez zakładkę "zniżki dla firm". Tam wciąż działa graficznie stary system rezerwacji. Nalicza ceny w inny sposób - pojawiają drobne różnice groszowe/złotowe.
2010-07-01 11:57   
 - Profil
Noooo... to mamy pierwszy "sukces" :D
szumny 2010-07-01 11:54   
szumny - Profil szumny
Ze zdumieniem stwierdzam że jednak przy rezerwacji na stronie LOT-u jest możliwość "przesuwania tygodniowego" i sprawdzania w ten sposób ceny biletu.
2010-07-01 11:49   
 - Profil
A za zakupy na nowej stronie (przynajmniej w przypadku krajówek), nie przysługują punkty, bo te "nowe zakupy" aby były tańsze, należało robić z pomienięciem pejbeka ;p
2010-07-01 11:48   
 - Profil
Stenusie: Punkty, przynajmniej w moim przypadku, za zakupy w LO przez Paybacka, naliczają się nie wcześniej, niż w ciągu 14-21 dni od zakupu. Jeśli się naliczają dobrowolnie w ogóle, bo nierzadko jest tak, że muszę pisać reklamację. Obecnie czekam na naliczenie punktów za aż 6 rejsów... i już widzę, że bez reklamacji się nie obejdzie :D
humbak 2010-07-01 11:34   
humbak - Profil humbak
chmurko: Nic dodać, nić ująć! Nawet na Paybacka punkty mi się nie naliczyły za zakupy, bo taka fatalna strona!
chmurka 2010-07-01 11:32   
chmurka - Profil chmurka
Im wiecej kupuje biletow, tym bardziej mnie wcieka ten nowy wynalazek. Nie ma opcji placenia przelewem, tylko karta kredytowa. Nie wiem po co jest profil, jak nic nie pamieta, trzeba mozolnie wpisywac wszystkie dane.
Masakra! Tylko sporo promolotow wciaz jest, wiec kupuje.
Ale informatycy z LOTu, do roboty!
damciock 2010-06-30 21:42   
damciock - Profil damciock
Najgłupsze jest to że LOT wzoruje sie na tzw. "europejskich stronach"..., co to są te strony europejskie?...
Nic takiego!
Może są trochę bardziej funkcjonalne, bo jeśli chodzi o grafikę!!!
Np. Air France, KLM, British Airways mają beznadziejna strony. Bardzo podoba mi się strona Lufthansy. Ale o gustach się nie dyskutuje :)
marecki 2010-06-30 21:35   
marecki - Profil marecki
mam nadzieje ze znikniecie Hanoi to dzielo wirtualnego chochlika ktory zadziałał w czasie zmiany strony
seep02 2010-06-30 20:57   
seep02 - Profil seep02
Panie Szudrowicz: " A gdy mamy do czynienia z tak dobrym wizerunkiem, tym większy jest żal."... gdzie ten dobry wizerunek?!:p oczekiwałem trochę ostrzejszego pojechania lotu, a nie pogłaskania po główce, no ale to moje zdanie ;)
jurek 2010-06-30 20:55   
jurek - Profil jurek
moderatorze : bardzo dziwne :P Komentarz moderatora: jurku, nie jest to dziwne.
4tech 2010-06-30 20:51   
4tech - Profil 4tech
Kazdy ma subiektywne odczucia. Osobiscie strona jak dla mnie moze byc. Fakt "znikniecie" Hanoi moze niepokoic, ale dajmy troche czasu byc moze sprawa sie wyklaruje.
jurek 2010-06-30 20:51   
jurek - Profil jurek
Komentarz użytkownika: moderatorze post był zgłoszony do sprawdzenia i zero reakcji. To nie pierwszy raz kiedy stwierdzam fakt, że na portalu są równi i równiejsi. Komentarz moderatora: nie otrzymalem takiego postu do sprawdzenia.
chmurka 2010-06-30 20:33   
chmurka - Profil chmurka
Strona jest okropna, to fakt. Nie rozumiem tez, dlaczego, wbrew swojej prosbie, nie uwzglednili sugestii portalu odnosnie wtop. Wybryk z Hanoi tez wkurzajacy. Patrzac jednak na moj prywatny kalendarz lotow, ze zdumieniem patrze, jak rekordowo duza, ilosc biletow kupilem w tej linii. Jako warszawiak, nie mam wielkiego wyboru, ale gdy LOT byl zaporowy cenowo, to po prostu nie lecialem. A teraz nachapalem sie tyle biletow na krajowkach i miedzynarodowych, ze az dziw bierze. Wniosek jest jeden. LOT ostatnio naprawde potanial i sa juz sensowne mozliwosci podrozy prywatnych a nie tylko biznesowych. Jak to wplynie na ich wynik operacyjny, to nie mam pojecia, no ale przeciez FR tez ma bilety w niskiej cenie, a zyski az milo...
marecki 2010-06-30 20:23   
marecki - Profil marecki
moim zdaniem nowa strona LOTu jest fatalna od strony graficznej ; poprzednia zdecydowanie bardziej mi przypadła do gustu, chociaż i tak nie podobała mi się w porówaniu z wersją jeszcze poprzednią.
jurek 2010-06-30 20:00   
jurek - Profil jurek
Widzę, że radaktor poruszył wątek 10.000 mil za bilet-nagrodę szeroko wcześniej reklamowaną. Osobiście na to czekałem, ale przekleństw nie rzucałem nawet pod nosem. Trochę mnie to rozśmieszyło bo to nie pierwszy raz 'obecanki cacanki' ze strony LOTu z których zostaje guzik z pentelką. Inne linie lotnicze mają po prostu pewną pulę biletów w każdym samolocie a nie rzucają łaskawie takie bilety na kierunki, które gorzej się sprzedają. Ponawiam moją uwagę o zbędnym tle z mapką i niepotrzebnymi qaż tak szerokimi marginesami. Strona byłaby czytelniejsza bez nich gdyby bardziej wypełniała ekran. A mapka np przy sprawdzaniu szczegółów lotu jako tło to już totalna pomyłka. Trudno te szczegóły dojrzeć bo mapka je skutecznie zamazuje. / / moderatorze widzę, że jesteś dość stronniczy. Nie dalej jak chyba dwa dni temu pewien forumowicz z upodobaniem używał CapsLock i nic. Jednym wolno innym nie wolno ? :P Komentarz moderatora: jurku, nie mogę być w kilku miejscach jednocześnie. Masz odpowiednie narzędzie jakim jest ocena komentarza i możesz w każdej chwili przesłać dany post do moderatora.
aniewierze 2010-06-30 19:17   
aniewierze - Profil aniewierze
do moderatora : jestem ciekaw ile LOT płaci Wam kasy i barterów ? za pisanie o nim pozytywnie bo widze ze jak sie pisze cos na nie to moderator odrazu blokuje - dla mnie pasazer.com to stronniczy prolotowski portal ktory zawala nas propaganda tej lini po co istnieje ten poratal ? widac ze jak jest krytyka powstaja felietony ktore i tak sugeruja pozytywny obraz danej lini - szkoda ze nikt w PR LOT nie zastanowił sie kto jest odbiorca tego potrtalu ? z pewnoscia max do 5 % klienci LOTu - dla mnie to jedna wielka beznadzieja Komentarz moderatora: aniewierze, możesz w każdej dowolnej chwili wyrazić swój pogląd, zdanie w danym temacie, jednakże przestrzegając pewnych zasad. Jedną z nich jest " nie krzycz" czyli nie używamy caps lock-a. Inną zasadą jest że nie obrażamy nikogo, nie używamy wulgaryzmów lub też zwrotów ogólnie przyjętych za obraźliwe. W momencie kiedy będziesz przestrzegał chociaż w minimalnym stopniu zasad, nikt nie będzie kasował Twoich postów. Nie posądzaj nikogo o stronniczość czy też inne "plagi egipskie" jeżeli nie masz na to wystarczających dowodów.
aniewierze 2010-06-30 19:04   
aniewierze - Profil aniewierze
Komentarz moderatora: nie używamy caps lock-a. Dziękuję
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy