Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_286cf
2012-10-25 11:21
ja trafiłam na moze troche podobna promocje w jednym sklepie internetowym znanej niemieckiej marki ( znana glownie z kawy) po 5 produktach 6 mial byc gratis jednak zamiast najtanszego wskakiwał nadroższy. luka w systemie byla przez chwile ale sporo osob z tego skorzystało ( ja dzieki temu zyzkalam produkty za prawie 1500 zl za free wydajac na pozostale jakies grosze) firma wywiązała sie z umowy, bo jak by nie bylo to byl ich blad a umowa zostala zawarta :)
gosc_2a07e
2012-10-24 12:50
Takie chrzanienie ze ktoś się pomylił a hieny chcą, pomyl się z datą kupując u nich bilet, zadzwonisz po 5 minutach, to Ci powiedzą, bardzo mi przykro, musi Pan kupić nowy bilet.
W stanach jak kupisz bilet i pomylisz się, masz 24h od rezerwacji na zwrot bez poniesienia żadnych kosztów, a nawet później, jak anulujesz bilet który jest niezwrotny, to kasy nie dostaniesz, ale dostaniesz "kredyt" który możesz przez rok wykorzystać na inne loty.
Jakby tak było w Alitalia, to pewnie połowa z tych osób tak bardzo nie chciała by walczyć o te bilety, ale linie lecą z nami w ciula, więc dla czego my mamy być mili.
Tak samo jak robi się w ciula ludzi w przypadku odwołania lotów, mało kto realnie dostaje odszkodowanie, a jak już to po rocznej batalii, więc wcale mi nie szkoda linii.
marqoos_pl
2012-10-24 00:57
Zgodzę się tutaj z 'mareckim' - to nie był błąd taryfowy, więc bilet powinny były być (i niektóre były) wystawione zgodnie z zawartą umową. To, że w Alitalii ktoś popełnił błąd (kolejny) marketingowy, to jest już inna sprawa. Była to promocja (kod) dostępna dla wszytkich pasażerów, więc AZ powinna je honorować. Co to kogo obchodzi, że "ktoś się rozmyślił" z tej kampanii już po jej wprowadzeniu (bo się przeliczył)?
O żadnym błędzie nie ma mowy, nie było pomyłki taryfowej, system nie sprzedawał biletów za darmo tylko za pełną cenę obniżoną o oficjalnie udostępniony kupon zniżkowy, którego warunki nie przewidywały żadnych ograniczeń w chwili gdy był dostępny; ludzie skorzystali więc z oficjalnej promocji oferowanej przez przewoźnika a śmiesznością wykauje się Alitalia przedstawiając tłumaczenia jak dziecko w przedszkolu.
gosc_126f8
2012-10-23 15:04
żałosne pojękiwania hien. Każdy jeden bilet kupiony w tej "promocji" kupowany był z myślą i pełną świadomością wykorzystywania niezamierzonego błędu. KAŻDY! Skomlenie teraz o niesprawiedliwości i dotrzymywaniu umów, powoływanie się na honorowe rozwiązania itd naraża Was tylko na śmieszność.
gosc_773bf
2012-10-23 14:27
Kazda linia wprowadzajaca zmiany do systemu rezerwacji (promocje, kody, itd, itp) zazwyczaj wrzuca to na platforme testowa i sprawdza czy wszystko nalezycie dziala. Pytanie czy ludzie z revenue i yield managment przetestowali to wogole a moze tylko wykonano test na lotach z japoni a nie sprawdzono czy mozna tez z promocji skorzystac z innych lotnisk.
PACTA SUNT SERVANDA! - umów należy dotrzymywać...skoro linia lotnicza zawiera lipną dla siebie umowę przewozową to nie ma najmniejszego prawa się z niej wycofywać i teraz powinna ponieść konsekwencje swoich działań
gosc_42dd5
2012-10-23 10:52
Petycja do podpisania:
zobacz link
usuniety
2012-10-23 08:41
Nie ma co się cieszyć że może padną, brak konkurencji to najgorsze co moze spotkać klientów, ja już mam dosyć monopoli i aliansów które żerują na kliencie i ograniczają konkurencję!!!
adamlubin
2012-10-23 06:01
Podsumowując- te bilety nie były za darmo a za określona kwotę która pomniejszało się o ogólnodostępny kod zniżkowy- teraz można mieć np 25% kod-SPECIAL, a ze dali taki kod -ich błąd. Za 0zł parę lat temu dawał ryanair i to były bilety za 0zł -pewnie cześć użytkowników forum pamięta ze wpisywało sie podstawowe dane i bilety szły na meila- oficjalnie. tu niestety wpadka linii, szybka zmiana regulaminu- pewnie komuś nie chciało sie wcześniej dopisać jednego zdania ... ;)
gosc_65df1
2012-10-23 00:29
Proszę pamiętać, że to nie pierwsza wpadka AZ z takimi promocjami... to już któraś, kiedy anulują bilety, ze względu na zbyt dużą ilość założonych rezerwacji... W biurze Alitalii w Warszawie pracują osoby bardzo niekompetentne, które nawet nie znają jezyka włoskiego, to jest karygodne...
Błąd błędem, ale i tak muszą sporo pokombinować, żeby od strony prawnej nie zostawić żadnej furtki dla szczególnie upartych szczęściarzy, którym "się należy" darmowy lot :)
gosc_b8c52
2012-10-22 23:56
nikt przy zdrowych zmysłach nie lata za darmo- błąd i tyle - uważam że powinni anulować wszystkie te bilety
nie lubie jak ktos na sile wykorzystuje blad linii...szanujmy sie...ale po obejrzeniu ostatniego odcinka Air crash invesitgation mam coraz gorsze zdanie o Wlochach i Wloszech. Jesli dzieja sie tam takie rzeczy na lotniskach (ACI) i w liniach (AZ) to strach troche...
gosc_5d375
2012-10-22 23:24
Pierwotna wersja (regulamin) nie nos wzmianki o promocji dotyczacej tylko wylotow z Tokyo lub Osaki, zostal on z premedytacja zmieniony juz po sprzedaniu kilku tysiecy biletow. Posiadamy skan z pierwotnej wersjregulaminu.
gosc_c794a
2012-10-22 23:13
a czy tam w warunkach promocji nei było napisane "na loty z Japonii" lub coś podobnego? Jak było to mają piękną podstawe prawną - kod został świadomie użyty niezgodnie z zamierzeniem promocji. Ludzie, chccecie biletów za złotrówkę to polujcie na promocje FR albo W6 zamiast wykorzystywać bład i mieć pretensje do całego świata...
gosc_3ac0f
2012-10-22 22:44
zwykła ludzka pazerność i wykorzystywanie czyichś potknięć...jak widać, oby anulowali wszystkie pazerne rezerwacje!!! hehehe hieny!
gosc_ece99
2012-10-22 22:35
Alitalia jest beznadziejna i nigdy w życiu nigdzie z nimi więcej nie polecę. Miałem zarezerwowany lot, o którego anulacji (później - jak się okazało przełożeniu na kolejny dzień) nie zostałem poinformowany. Rezerwacja była robiona 2 miesiące przed lotem, i rzekomo dzień po jej dokonaniu został zmieniony rozkład. Z trzech metod kontaktu ze mną (dwa telefony i email) nie skorzystano z żadnej. O tym, że nigdzie nie lecę dowiedziałem się dopiero gdy nie zobaczyłem numeru swojego rejsu na tablicy. Na lotnisku (MXP) nie było nawet przedstawiciela, ani jakiegokolwiek innego pracownika Alitalii (sic!). Nie zaoferowano mi ani zastępczego lotu tego samego dnia (bardzo zależało mi na czasie) ani nawet rekompensaty za nocleg i lokalne wyżywienie. Teraz też się będą chcieli wyłgać i nikt nigdzie nie poleci. Mam nadzieję, że Parlament nałoży na nich taką karę, że się przewrócą.
Wystawili bilety to powinni teraz pasazerow dowiesc na miejsca docelowe (wynika z praw pasazera). Kazdy popelnia bledy i musi z nich wyjsc z twarza :)