Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
disorder
2009-11-29 18:55
Prezes LOTu Mikosz swego czasu mówił w wywiadzie, że ma ofertę żeby wziąć 747 za 1 USD, ale koszt remontu to kilkadziesiąt milionów, więc nie dziw, że Albania może taki samolot sobie wziąć.
4techu: no może i tak, choć myślę, że coraz mniej takich linii - 747 jak i 380 to samoloty wybitnie dla duuuuzych graczy na podniebnym rynku i osobiście uważam, jak już wspomniałem, 747 to koszmar dla pasażera (np. w wydaniu Lufthansy) natomiast A380 z nową konstrukcją i zwiększoną ilością miejsca na pasażera może być dobrym rozwiązaniem na trasach o dużej ilości przepływu pasażerów i się na A380 w Air France właśnie przymierzam :D
szocie...wiesz ze wybrane linie i panstwa takze,uwazaja ze posiadanie w swojej flocie B747 to prestiz i nobilatcja na rynkach lotniczych:)...
a skoro Albanian ma w planach 747 to znaczy że widzą sens wprowadzać ten samolot choć uważam, że lepiej iść na jakość (A330, A340, A350, 787) niż na ilość (747)...
ja zartowalem z ta zazdroscią... ;)
połączenia w LO za wielką kałużę charakteryzują się dużą sezonowością i tak w sezonie letnim nie ma problemu z zapełnieniem 767 a w zimie lata jeden 767 do JFK, jeden do Chicago, jeden do Toronto, ew. dwa w wybrane dni oraz więcej w okresie świątecznym
szocie: no to pod tym wzgledem jestesmy zgodni...ja nie zazdroszcze ze Albania Airlines bedzie posiadalo (albo i nie) B747...nie zżera mnie zazdrosc,polska zazdrosc jak migajos-a..:)... a swoja droga to ciekawe ze taka linia chce miec B747....ale to juz inna inszość:)
4techu: ależ i ja nie widzę powodu aby LO brało 747 do obsługi tras za wielką kałużę - to już inna sprawa. Tym bardziej, że tak naprawdę podróż 747 to żadna przyjemność a mordeńka jakich mało
szocie...oczywiscie ze zaznaczyles...tylko zadaje sobie pytanie ( a wlasciwie nie wiem czy nawet sobie:) czy ma jaki kiolwiek sens np: brania w leasing czy na innych zasadach przez LO wlasnie B747?...
4techu: ale ja zaznaczyłem, że dotyczy to okresu letniego. w okresie zimowym wtedy 767 i po kłopocie z LF. Po to linie lotnicze m.in. dywersyfikują flotę właśnie :)
szot: ok okres letni zgoda...ale co dalej na jesien zime i wiosne?...rozumiem ze mozna wprowadzic rejsy co 2 dni tylko ze to tez straty...jak sie nie obrocisz to d**** z tylu...:)
migajosie: w okresie letnim uwierz mi, że 747 w LO byłby zapełniony, naprwdę. Samoloty latają pełne za wielką kałużę do tego stopnia, że reszta pasażerów kierowana jest z przesiadką przez inne europejskie huby Stara. Skoro w rozkładach letnich są po dwa rejsy dziennie z WAW do JFK i każdy po 243 osoby (nie licząc rejsu z KRK do NYC) to znaczy że 747 miałby obłożenie lekką ręką z WAW :)
Nie no bez przesady, Polska to nie Albania, a LOT to nie Albanian Airlines. LO by na pewno nie zapełnił B747 do JFK... Nie to co Albanian Airlines...
migajos:hehehe...no tak to fakt:) ale czy nasz ukochany LO zapelnilby B747 chocby na JFK? jak jest problem z zapelnieniem B767....chociaz oststnio na JFK na lot do WAW czekalo sporo osob (moze nawet byl full)..ale srednio to cos cienkawo z paxami za wielka wode...no chyba ze lataliby na B747 np do DXB? jak nie ktorym sie tu marzy...odolnie to "kiszka"....
po prostu taka szczera, polska zazdrość mnie zżera!!! ;)
migajos:jak ich stać na utrzymanie B747 to dlaczego nie?:) różne linie miały/maja B747 np. MEA tez miała i to chyba 4-5 szt. dopóki Israel nie zbombardowal lotniska BEY :p a linków nie wklejamy bo tak stanowi regulamin forum:p zawsze można napisać np: 3xw kropka migajos kropka com kropka:)))
Dzisiaj, na pewnym zagranicznym forum (linka nie podam bo nie można - (żenada)) piszą, że Albanian mógłby latać na B747 z Tirany do JFK :)
Czy ktoś mi może wytłumaczyć jakim cudem B747 ma znaleźć się we flocie Albanian Airlines?? Polecam stronę internetową przewoźnika. To nie żarty!