Biuro podróży dla podróżników - rekomendacja

Podróżuję od lat kilkanaście razy rocznie po wszystkich kontynentach. Proste trasy układam samodzielnie, korzystam z różnych wyszukiwarek lotniczych. Przy bardzo złożonych wieloodcinkowych przelotach skorzystałem z poleconego mi biura podróży Star z Warszawy. "Złożenie" 10 - 12 odcinkowej trasy, wyszukanie najlepszych taryf i połączeń, umożliwienie mi stop-overów na kilka, kilkanaście godzin na wybranych lotniskach i wsparcie telefoniczne w przypadku poważnych opóźnień w podróży - to wszystko zawdzięczam pracownikom tego biura, Pani Barbarze Mrowiec, (22) 412 07 30, i innym podróżnikom serdecznie polecam.
09/05/2016 10:32  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marcowy 2016-05-10 08:46   
marcowy - Profil marcowy
@pablakiss - Ile lotów tyle sytuacji. A co zrobisz jeżeli na lotnisku na którym utknąłeś nie ma biura twój przewoźnik ? tez zostaje ci telefon i infolinia, np LOTu :) a z tym odesłaniem do agenta trochę nie masz racji, jeżeli masz numer rezerwacji to załatwisz to również na lotnisku u przewoźnika. ja osobiście nie korzystam z agentów ponieważ korzystam ze zbyt "prostych" biletów, ale mój kolega który mnóstwo podróżuje, nie wyobraża sobie żeby nie korzystać z agentów. Ma to związek głównie z z tym że kupuje bilety z elastyczną datą podróży i czasami musi zmienić lot dosłownie na chwilę przed planowaną podróżą. U swojego agenta ma nowy bilet dosłownie po chwili.
ftlmm 2016-05-09 16:46   
ftlmm - Profil ftlmm
Widzę, że mój post wzbudził emocje. Dodam od siebie jeszcze jeden przykład proaktywnej postawy ludzi z tego biura. Rok temu trochę latałem po USA i docelowo trafiłem na Hawaje. Przy rezerwacji zasadniczej sekwencji biletów zwrócono mi uwagę abym połączenie z Hawajów miał na jednym i tym samym bilecie do Europy i do Polski. Wystawiono mi bilet z HNL do SFO i dalej do domu na jednym bilecie na kodach UA ponieważ na pierwszym segmencie operowanym przez Hawaiian pogoda mogła popsuć mi szyki i wpłynąć na zasadniczą część podróży. Mając ten segment na bilecie UA ten problem został zcedowany na United, a nie był moim osobistym problemem w przypadku osobnego biletu na Hawaiian, jakich miałem kilka latając wcześniej pomiędzy wyspami. Pomimo własnego sporego doświadczenia przyznam, że ten element umknął mojej uwadze, lecz został zauważony przez Panią Barbarę. I za to doświadczenie i proaktywność raz jeszcze jej dziękuję.
usuniety 2016-05-09 16:39   
usuniety - Profil usuniety
Szkoda, że nie ma już zlotów Pasażera, może przy okazji takiego zlotu panowie pablakiss i Affinitor wyjaśnili by sobie wszelkie zaszłości przy piwie i w końcu się pogodzili. :-)
usuniety 2016-05-09 16:34   
usuniety - Profil usuniety
@ftlmm - myślę, że opisanie historii, która się Tobie przytrafiła jest lepszą rekomendacją niż oryginalny post. Faktycznie, jeżeli pani o której wspomniałeś potrafiła tak skutecznie zadbać o Twoją sytuację, to jest agentem godnym polecenia.
pablakiss 2016-05-09 16:32   
pablakiss - Profil pablakiss
@marcowy - W razie zakłóceń ( np .opózniień lotu itp.itd można by wymieniac ) kupując bilet bezposrednio u przewoznika i np. bedac na lotnisku ma to ogromne znaczenie . Po 1 - wszystkie sprawy zalatwiasz bezposrednio u przewoznika i ewentualnie zdazysz na kolejny samolot . Po 2 kupujac u posredniika , musisz dzwonic do niiego ,on w Twoiim imieniu ogarnia temat, zadaje milon pytać , czas leci ,Ty zostajesz na noc i nigdzie nie lecisz po 3 kupując bilet u posrednika i idąc bezposrednio do biura lini lotniczych którymi podrózujesz , Linie lotnicze odsyłają Cie do pośrednika ,bo u nich kupiles bilet a nie bezposrednio u przewożnika ,posrednik dzwoni do tego samego biura lini lotniczycch gdzie się znajdujesz ,zadaje milon pytać ,czas leci ,Ty zostajesz na noc i nigdzie nie lecisz .Nie mówię ze jest tak zawsze,, ale w 80% przypadków ,kupno biletu przez posredników ,kończy sie jak kończy .Oni wala paragrafami ,swoimi wewnętrznymi regulaminami, Ty się na tym nie znasz ( bo nie musisz ) i wracasz ze spuszczoną głową w najlepszym wypadku do hotelu.
marcowy 2016-05-09 15:10   
marcowy - Profil marcowy
@pablakiss - tak naprawdę to jeżeli nie masz np statusu HON albo innego Golda to nie ma znaczenia gdzie kupujesz, czy u pośrednika czy też bezpośrednio w lini lotniczej. Linia też cię oleje i zaproponuje takie połączenie które będzie dla nich najtańsze a nie najlepsze dla ciebie. Przekonałem się o tym kilka razy a największym kuriozum był LOT którego kosztowało to 500 Euro odszkodowania.
Affinitor 2016-05-09 14:39   
Affinitor - Profil Affinitor
pablakiss: Twoje posty pojawiające się co kilka dni, w całych seriach, najlepiej świadczą o twoich zaburzeniach maniakalno-depresyjnych, zatem proponuję odwiedziny u psychaitry, niech ci wreszcie dobierze leki tak, żebyś choć raz obudził się gdzieś indziej niż w swoim śnie paranoika-analfabety, który pisać poprawnie nie potrafi.
pablakiss 2016-05-09 14:21   
pablakiss - Profil pablakiss
@marcowy - nie kupuję biletów u pośredników - 1 przypadek .. biuro w Pekinie. @ Affinitor - jedni maja kretynskie zanteresowania a drudzy tak jak Twoim przypadku iinteresuja sie naduzywaniem alkoholu ,,już o tym rozmawialiśy ;) ,., a Ty dalej bełkoczesz kiedy przebudzisz sie z pijackiego amoku i uczestniczysz w rozmowie we wszystkich postach,, póżniej znowu znikasz i po 2 dniach bazgrolisz od nowa .. Skończ juz z tym ;)
Affinitor 2016-05-09 14:00   
Affinitor - Profil Affinitor
Postscriptum: wole czytać takie posty, które wnoszą jakieś konkretne informacje niz np. autoreklamy dotyczące kretyńskiej zabawy w Pampelunie, dodatkowo z odesłaniem do bezsensownego filmiku. :-P
Affinitor 2016-05-09 13:56   
Affinitor - Profil Affinitor
Biur podróży jest moze i dużo, moze lepszych od chwalonego tutaj tez, ale większość naszych biur podróży niestety nie przedstawia sobą zbyt wysokiego poziomu, najcześciej ograniczając sie do pobierania opłat za usługi i wykonywanie prostych zleceń. Znalezienie osoby która nie tylko chce, ale jeszcze potrafi pomoc, wcale nie jest łatwe.
marcowy 2016-05-09 13:37   
marcowy - Profil marcowy
@pablakiss, przesadzasz. Jeżeli kolega ftlmm rzeczywiście otrzymał taką pomoc z biura to chwała im za to , i zasłużyli na odrobinę reklamy i uznania. Tego typu opinie są cenne dla wszystkich użytkowników, szczególnie gdy agencje stacjonarne i internetowe korzystając z tych samych baz danych mogą zupełnie inaczej traktować klienta w przypadku problemów. Ciekawy jak by cię potraktował gotogate ??? Tam możesz kupić to samo przed kompem tak jak piszesz.
pablakiss 2016-05-09 12:59   
pablakiss - Profil pablakiss
@ftlmm @ Biura podrózży są i będą . Ułatwiają osobom życie podróżowanie .Jest dużo lepszych biur podrózy w całym kraju ,ale jeżeli probujesz zareklamowac to biuro,zrób w to w jakiis sposób cywilizowany ;)
pablakiss 2016-05-09 12:54   
pablakiss - Profil pablakiss
@studiując
ftlmm 2016-05-09 12:54   
ftlmm - Profil ftlmm
pablakiss Ostatnio utknąłem w AKL, zepsuł się 787 do NRT i nie złapałbym połączenia do WAW. Ground service ANZ chciał mnie za 10 godzin "wypchnąć" do Tokio a dalej ... dwa dni czekania. Telefon do tego biura, sprawdzili mi natychmiast wolne miejsca na przelotach przez SIN i CPH i z gotowym planem "ewakuacji" z AKL poszedłem do Ground Servisu. Za godzinę byłem przebukowany, bagaż wyciągnięty z luku i czekałem. Tego bym nie zrobił na laptopie. Dlatego polecam podróżnikom, w dalekich czy złożonych bardzo biletach, a bilet WAW - LHR sam kupuję :)))
pablakiss 2016-05-09 12:54   
pablakiss - Profil pablakiss
@kitsune - - Styl w jaki sposób zostało zareklamowane owe biuro jest żenujący . ,, to wszystko zawdzięczam pracownikom tego biura, ,, Studjując zachowania i elokwentnośc mieszkańców Korei Północnej uważam że jest im po drodze. W identycznt sposób Koreańczycy odnoszą sie do osiagnięć swojego przywódcy .
usuniety 2016-05-09 11:55   
usuniety - Profil usuniety
Ja tam doceniam, że sprawa została jasno postawiona: biuro podróży jest dla podróżników!
pablakiss 2016-05-09 11:44   
pablakiss - Profil pablakiss
Darmowa reklama ? ,., to słabiutka,., Złożenie 10- 20 odcnkowej trasy w obecnych czasach ,., to żaden problem kolego
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy