gość_9a53e
2020-03-25 14:42
Koronawirus to istna kroplówka życia w przypadku tej włoskiej linii.
gość_5da6e
2020-03-25 10:38
Ryan musiał po zmieniać tam, gdzie musiał wyrokiem sądu, by chwile później zamykać tam bazy i otwierając Ryan Sun --> Buzz, kupując Air Malta czy Laudę.
W LO też są ludzie na b2b … tylko LO lata … a nikt inny do PL nie może
adam1987
2020-03-24 21:58
@gość_5da6e: A to dobrze, ze na b2b są tylko LCC, a nie np. LOT. :)
Swego czasu Ryan chyba musiał pozmieniać zasady współpracy z pracownikami w niektórych krajach, dlatego założył sobie spółki w Polsce i Malcie, by przynajmniej częściowo latać na b2b.
gość_5da6e
2020-03-24 21:24
Nie porównuj do minionego sezonu, zanim wszystko wróci do normy to trochę czasu minie zwłaszcza jak większość teraz włącza tryb oszczędzanie, tudzież powinno bo nic nie jest pewne i planowanie czegokolwiek to jedna wielka ruletka.
Mogą skończyć się dopłaty do LCC jak i do lotnisk, gdyż są teraz ważniejsze wydatki niż lotnictwo. LCC swoje zarobiła a pracownikom pokazała gest Lichockiej bo na b2b są. Gospodarka pomału siada i skończy się dotowanie przez samorządy, przelot A380 teoretycznie tańszy na pasażera ale trzeba ich xxx zgromadzić i wszystkie linie w pierwszej kolejności je wycofały z użycia i raczej nie wrócą za szybko a może nawet i wcale.
Z WAW do BUD latał Q400 i EMB czasami ale 5-6 razy dziennie.
gość_a78a0
2020-03-24 19:17
W odpowiedzi do komentarza wspominającego o możliwości przejęcia Embraerów: poranne loty Wizzaira WAW-BUD w minionym sezonie letnim były obsługiwane przez zapełnione po brzegi A321. Tymczasem LOT na wielu trasach do czołowych europejskich hubów - Paryż, Berlin nadal używa E-Jetów przewożących kilkadziesiąt osób, a do Budapesztu latał Dash, może nawet lata nadal. Czy to nie jest warte zastanowienia?
gość_53a23
2020-03-24 15:53
O grupie Almaviva: Kilka dni temu raziła ona zainteresowaniem zakupem udziałów w Alitalii.
Freudowska pomyłka.
gość_5da6e
2020-03-24 10:34
Kto bogatemu zabroni … 9 mld euro w plecy.
Nowa Alitalia ma mieć ponoć 25-30 samolotów.
LOT mógłby przejąć 5xE90 + 15xE75.
Samolot idealny do WAW, TLL, BUD o PL regionach nie wspominając
a nawet dla Condora na niektóre niemieckie krajówki (jeżeli go kupią)
[obsługiwane przez polskie/węgierskie załogi z regionów np.
KRK -FRA -DUS -FRA -KRK lub
KRK -FRA -BUD -FRA -KRK czy
BUD -FRA -DUS -FRA -BUD
Kombinacji jest wiele i nawet niemieckich załóg nie trzeba.
Samoloty typu A320/B737 w najbliższym czasie będzie ciężko zapełnić.
Jak dobrze kojarzę to Alitalia ma też dobre sloty w Pekinie i Tokio ;-)
adam1987
2020-03-24 09:28
Jak tylko zobaczyłem tytuł to pomyślałem, że już czas skończyć z tą farsą. Poziom bezczelności Włochów i wykorzystywanie obecnej sytuacji jest bardzo niesmaczny. Potem jednak przeczytałem artykuł i jeśli rzeczywiście mieliby o te 3/4 ograniczyć flotę, to jest to wreszcie krok w dobrym kierunku.