Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
john45: obwiam się, że LO nie ma wplanach zakupu, leasingu kolejnych B737, nawet NG, bo oni chcą ujednolicić flotę do E-jetów i B787. Osobiście też bym chciał, żeby LO miał B737 w swojej flocie i latał na przykład do BCN lub LHR na nich, ale to nie ja jestem prezesem;( Poza tym obrana strategia chyba przynosi efekty, LO zmniejsza straty, zarabia na europejskich połączeniach i lata do USA oraz Azji, a MA upadło na swoich B737....
nederlandzie: A kto zapłaci tym innym, skoro linii nie ma?
nederland
2012-02-04 11:39
co w takim momencie ma zrobić pasażer? czy loty zostaną przekierowane na inne linie z sojuszu, czy jak?
Naprawdę szkoda Malevu... jak już ktoś wczesniej pisał na rynku pojawia się kilkanaście B737NG ! Taka szansa przejścia w LO na NG może się już nie powtórzyć.. 8 letnie bardzo dobre samolotu do wzięcia od zaraz .... ech... czy zadarzy się cud i LOT dogada się z ILFC ? W Shannon jest MRO i zapewne niebawem wszystkie 'pójdę' na "C Checks".... Byłoby pięknie..... LO przydałoły się wg mojej opinii ok. 8 sztuk na trasy do których z ledwością dolatuje E90 (np. Madryt, Barcelona). Poza tym, B737NG pozwoilłoby na otwarcie kolejnych połączeń na wschód ... m.in. do Dubaju....ech LO przydałby sie także jednen albo dwa B762 na trasy o mniejszym obłozeniu.... Tegoroczna bardzo mroźna zima po raz kolejny pokazała, które samolotu są najbardziej niezawodne. E70 stoją z usterkami a latają B737Cl NON STOP !!
gosc_b441d
2012-02-04 10:17
co teraz z połączeniem AA do BUD skoro nie ma kto rozwozić PAXów? wycofają się z tego połączenia?
gosc_9f722
2012-02-04 09:44
teraz czas na csa
b747400er
2012-02-04 07:42
JJemiolo: problem w tym, ze LO nie ma w tym momencie zadnych wolnych mocy przerobowych. Jesli wrzucisz rozklad LO do programu rotacyjnego widac, ze wszystko lata na styk, jedynie sa dziury na przeglady. Jedyne co, to zdejmowane z siatki stare samoloty ELO, ale stary, zdezelowany ATR na trasie WAWCLJ v.v., WAWTSR v.v., WAWKIV v.v. to malo konkurencyjna oferta i mala frajda podrozy. Tranzyty na skandywie sa calkiem ok, dzieki 527/528 w srodku dnia, ktory wprowadzono by wywozic z BUD ruch atlantycki.
jjemiolo
2012-02-04 04:27
Moze LO dopiescilby troche rozklad by przejac czesc ruchu na wschod i Skandynawie, bo na zachod i poludnie to raczej nierealne. Chodzi zwlaszcza o dolot z BUD na przedpoludniowa fale na wschod. Sloty w BUD nie pewna sa.
gosc_218d3
2012-02-04 01:57
Fajny macie pomysł :)
Weźcie mnie do spółki, to wam go poprowadzę :)
Wy zarządzacie, ja powożę. Weźmiemy kilka dziewczyn z LO jako crew i do dzieła!
PS. Potrzebny nam FO ...
piotrek737
2012-02-04 00:36
Można spróbować ;) Myślę, że jakby zapodać temat jednemu prezesowi to idziemy jak burza ;)
robimy zrzute pioterek? bierzemy benka w leasing i otwieramy operacje :)
piotrek737
2012-02-04 00:19
Dla rozluźnienia atmosfery pogrzebowej stwierdzam, że 762 HA-LHB w sam raz na Atlantyki z KRK - Malev Cracovia Airlines ;)
a HA-FAL nie nalezy przypadkiem do BPS?
zobacz link
wlasnie tez do tego zmierzam... 3 samoloty na stanie 1 benek z innej firmy leasingowej i 4 dashe. wiec flota krotkiego sredniego i dalekiego zasiegu jest.... a tak calkiem serio - to czy z tymi 3-ma \"na stanie\" nie mogli zrobic tego samego numeru co LO? sprzedaz i leasing zwrotny? albo chociaz wyleasingowac komus a nie ze tyle czasu rdzewieja?
No to maja 3 samoloty. Całkiem nieźle jak na podstawę budowy nowej linii. :o)
gosc_e3edc
2012-02-03 23:48
jaka jest praktyka w takich sytuacjach tzn. kto plotuje te maszyny ? piloci MA ? kto zapłacił za np. za paliwo itd. ? czy możliwy jest bojkot przez pilotow lub inne firmy lub działy w MA np. centrum operacyjne linii i przeciąganie w czasie oddania maszyn o parę dni ?
b747400er
2012-02-03 23:20
EM2 HA-FAL. CR2 HA-LNA tez dalej jest na stanie MA, bo go nie udalo im sie sprzedac. Z 762 HA-LHB jest podobnie jak z CR2.
odrodzi sie ale pod inną nazwą. Może wroci do latania na LHR. Za ocean raczej latac nie beda.
b747400er
2012-02-03 23:13
Humbaku: trudno powiedziec. Rzad wegierski jasno mowil, ze nie wyobrazaja sobie nie miec narodowego przewoznika, bo to zle bedzie wplywac na gospodarke i tu sie zgadzam. Wlasny, prywatny to zawsze skarb. Czy MA sie odrodzi? Zalezy od tego, czy Wegrzy zbiora pieniadze, jesli tak, to sie odrodzi, ale to bedzie linia wielkosci OU, JP, OV, FB. Wiec bedzie glownie dowozic komus - pytanie komu? Huby *O sa zbyt daleko, wiec moze *S, bo raczej nie *A, choc nigdy nic nie wiadomo, czy Mutter LH nie wezmie w opieke. Nie sadze by nowy MA byl wieksza linia. No chyba, ze HU z Sorosem wyloza pieniadze. Ale na long haul'u latac nie beda.
@b747 HA-LHB ma status stored na airfleets... od 2009... EM2? czy CTJ-200? HA-LNA?