Raport: Konsolidacja w Europie a LOT

Raport: Konsolidacja w Europie a LOT Trend konsolidacyjny wśród linii lotniczych rozpoczął się pod koniec lat 70-tych w Stanach Zjednoczonych, gdzie obecnie funkcjonują cztery wielkie holdingi (American, Delta, United i Southwest). Mniejsze linie działają jako dostarczyciele ruchu (feeder) z mniejszych rynków, często w ramach franczyzy jednego z gigantów. Niezależnych, średnich firm lotniczych w USA jest coraz...
09/01/2024 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
MisiekUszatek 2024-01-10 01:21   
MisiekUszatek - Profil MisiekUszatek
LOT bez CPK rzeczywiście pozostaje mało atrakcyjny, mimo ze jest w zasadzie jedynym znaczącym przewoźnikiem flagowym w CEE. Wojna na Ukrainie się skończy za 1,3,5 czy może 7 lat i wtedy bylby doskonałym by skupiać tu ruch z całego CEE i Ukrainy, (Zwłaszcza, że jest tu wiele małych miast o niedużych strumieniach ruchu, ale do tego potrzebne jest CPK: by móc rozwijać hub. Zwłaszcza, że Chopin nie daje już szans rozwoju fal LOTu, a tezy o możliwości obsługi 26-30 mln można włożyć miedzy bajki, bo są to banialuki, jak już przy 19 mln nie można dostać slotów. CPK jest ogromna szansa dla LOTu, aby mógł się rozwijać I dzięki temu dobrze sprzedać. Doskonale będzie pasował do AFKL, a w mniejszym stopniu do IAG. LHG nie potrzebuje ani LOTu ani CPK. I oby nikt nie wpadl na pomysl, by sprzedac LOT do LHG i dzieki temu zrezygnowac z CPK.
styrian 2024-01-09 13:17   
styrian - Profil styrian
Dość trudno się zgodzić z taką oceną. Lot zapewnia dobra penetrację rynku Europy wschodniej i może być bramą do Azji centralnej. Być może nie jest to atrakcyjne dla grupy lufthansy ale dla IAG i AFKL już owszem
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy