"Mądrzy kupują wcześniej"

Z początkiem sierpnia ruszyła nowa kampania Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem "Pod dobrymi skrzydłami". Przygotowała ją agencja reklamowa Grupa Ogilvy 66. LOT wykorzystuje w niej motywy z filmu animowanego. Celem kampanii jest zmiana wizerunku marki i realizacja strategii komunikacyjnej "Podążamy za potrzebami pasażerów". Inspiracją do kampanii było logo LOTu,...
07/08/2005 18:04   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_lukas 2005-08-14 13:17   
gosc_lukas - Profil gosc_lukas
Widzialem ta reklama w gazecie. Bardzo mi sie odoba, ze Pingwin czyta gazete Glos Ryb. Odrazu na mysl przychodzi jak LOT dostosowuje sie do kazdego klienta indywidualnie :D
gosc_charl 2005-08-09 08:52   
gosc_charl - Profil gosc_charl
Cytuje dzisiejsza GW : "Jak zapowiada prezes, w przyszłym roku zacznie obsługiwać trasy do Azji - planowane są loty do Pekinu. " Niedawno pisano, że tą trasę lot otworzy już we wrześniu ! Znowu niespełnione obietnice LOT-u ! Nawet im te ptoki nie pomoga przed bankructwem !!!
gosc_wutek 2005-08-08 11:58   
gosc_wutek - Profil gosc_wutek
Ja jestem jeszcze madrzejszy i nie kupuje w LOTcie
gosc_ostry 2005-08-08 11:35   
gosc_ostry - Profil gosc_ostry
maxx: skąd wiesz, ze centralwings planuje nową flotę? ile samolotów przbędzie? Pozdrawiam :)
gosc_krego 2005-08-08 10:14   
gosc_krego - Profil gosc_krego
hehehe, madrzy kupuja wczesniej... ja jestem jeszcze madrzejszy i kupuje w Lufthansie :))) Latam do Polski prawie w kazdy weekend i w Lufthansie bilety kupione na 2-3 dni przed weekendem kosztuja 250 EUR podczas gdy w LOT - 600 i wiecej. Hehehe
maro 2005-08-08 05:12   
maro - Profil maro
z tego co przeczytalem na pasazer.com, kampania ewidentnie celuje w klientow tanich linii. jezeli tak rzeczywiscie jest i lot chce odzyskac pasazerow utraconych na rzecz tanich przewoznikow to nie wydaje mi sie aby sama kampania ich odzyskal, bo oprocz samej kampanii przydalaby sie jednoczosna zmiana taryf aby bylo o co walczyc.
humbak 2005-08-08 02:46   
humbak - Profil humbak
dunkan: Calkowita zgoda! Tyle, ze wczesniej przepisy nie pozwalaly na wieksza liczbe przewoznikow w kraju i LOT z tego skrzetnie korzystal. Dokladnie tak samo jak TP SA, gdy nie miala konkurencji. Teraz LOT konkurencje ma na karku i musi sie odnalezc w tej sytuacji. Byli monopolisci maja z reguly z tym pewne problemy na poczatku, ale badzmy dobrej mysli! Polsce potrzebne sa i low-costy i narodowy przewoznik. Ten ostatni jednak musi przejsc sporo zmian i to nie tylko kosmetycznych, zeby w pelni bral udzial w wolnorynkowej rozgrywce. Jak juz wielokrotnie na Pasazer.com pisalem - kazda linia ma swoja nisze, ktora powinna zajac. To bardzo biologiczne i przyroda swietnie poddaje przyklady. LOT ma swojego klienta, ale ma tez w pelni mozliwosci, zeby powalczyc o innych klientow - przyklad: Lufthansa i tanie linie w Niemczech - inny target, inne sposoby, cel ten sam.
gosc_dunka 2005-08-07 23:57   
gosc_dunka - Profil gosc_dunka
stenus - ok / ale to udowadniało że mają klijentów polskich w*****- mogli juz czesniej stworzyc tanie latanie - ale co to teraz zmieni - mamy Ryan, wizz, sky itd :)
humbak 2005-08-07 23:09   
humbak - Profil humbak
Ptaszki wygladaja urokliwie - rewelacyjna scena, jak Pani Zuraw rozbiera Pana Pingwina!!!! Czekam z utesknieniem na komentarze Pani Zofiji!!!!
gosc_charl 2005-08-07 22:27   
gosc_charl - Profil gosc_charl
Mi się ta kampania nawet podoba, powiem szczerze nie spodziewałem się takiego czegoś po locie :P widać, wreszcie zauważyli, że muszą zacząć troszczyć się o klientów ! Co do tych animowanych ptaszków, no fakt są przyjazne i śmieszne, ale nie wiem czy przekonają ludzi do latania LOT-em ...
humbak 2005-08-07 22:08   
humbak - Profil humbak
dunkan: wczesniej nie bylo potrzeby pozyskiwania, bo nie mieli konkurencji. :P
maxx: nie moge ocenic graficznie, bo jestem w Kanadzie teraz, a tutaj nie widzialem tej reklamy... :o) Jak wroce za tydzien, to zobacze (mam taka nadzieje).
gosc_Maxx 2005-08-07 21:01   
gosc_Maxx - Profil gosc_Maxx
Ogilvy to duża agencja sieciowa, ale to jak widać nie gwarantuje poziomu. Obrażać klienta nigdy nie wolno. Ten żuraw taki wysooooki, a pasażer się zrobił przy nim taki malutki. Żuraw kojarzy mi się z dumą, wysoko zadartą głową i maniem reszty świata w poważaniu. I tak często się czuję, jak muszę lecieć LOTem. A nie daj Boże wizyta w biurze. To już Centralwings ma bardziej przemyślane reklamy, tyle że żaden się nie zająknie, że nowa flota dopiero w planach.
humbak 2005-08-07 20:10   
humbak - Profil humbak
Taka strategie maja takze inne tradycyjne linie w swoich spotach reklamowych, czego przykladem moze byc SWISS. Jakkolwiek faktycznie slowo "madry" tam nie pada, chyba, ze jako "smart", ale to oznacza bardziej "sprytny" i nie ma konotacji, ze jesli ktos jst "smart", to ktos inny jest "glupi". Tutaj w reklamie LOTu mozna takie odniesc wrazenie, ze ci, ktorzy nie kupia wczesnie biletu sa glupkami. Nie do konca wiem, czy wina nie lezy po stronie reklamotworcy, ktory moze niekoniecznie wyczuwa niuanse jezykowe polszczyzny.
gosc_max 2005-08-07 19:54   
gosc_max - Profil gosc_max
mysle przede wszystkim, ze graficzna strona reklamy jest BIEDNA, mnie osobiscie kojarzy sie z jakas reklama Aeroflotu z lat 70-tych. Gdzie nacisk na nowoczesnosc? Ogolnie - jak zwykle w Locie - cepelia :)
gosc_dunka 2005-08-07 18:14   
gosc_dunka - Profil gosc_dunka
teraz chcą pozyskać klientów !!! a co wcześniej robili...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Reklama

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy