Interconti
2024-06-27 16:27
Niedostępność Baranowa dla cattle class będzie wynikać z jednolitej struktury opłat dla wszystkich przewoźników i nie będzie spowodowana barierami administracyjnymi. Niestety, jeśli Okęcie nie zostanie "zaorane" to pewnego pięknego dnia, wymuszone zostaną regulacje pozwalające na operacje handlowe na tym lotnisku. To oznaczać będzie koniec LOT-u i utratę rentowności Baranowa. Cały ruch wysokopłatny point-to-point będzie latał do WAW odbierając ten segment LOT-owi... a ten, podzieli los Alitalii na skutek rozdwojenia operacji pomiędzy Linate a Malpensą....
Krzysiekl, znów kłamiesz. Wszystkie linie miały się zbiegać w Baranowie, stąd przeskalowany dworzec i gmatwanina linii kolejowych wokół lotniska.
krzysiekl
2024-06-27 12:16
Nie było żadnych "Szprych" prowadzących do CPK, to plotka nie wiem z czego wynikła. Wszystkie prowadzą do Warszawy.
Wyjątkiem jest CMK północ jako przedłużenie CMK, ale to rozsądne żeby jechać np. z Krakowa do Gdańska najkrótszą trasą z pominięciem Warszawy,